إبحث عن موضوع

حبك اقتحم حياتي🌸الحلقه 74🌸

الحلقة   74

اية و علي بيلعبو مالك فى الجنينة
اية / كدة خلاص انا تعبت

علي / وانا هو مش هينام باة روحى طلعت

اية / مش عرفة انا عملتلو كل حااجة ومفيش فايدة

مالك / با٠٠ باا٠٠

و اية و علي بيبصو لبعض و اية بتشوف كلب كبير بيدخل الجنينة بيجرى  و بتصرخ وبتجرى على مالك وبتحضنو اوى

اية / علي علي دب دب علي

و علي بيروح على الكلب وبيوقفو وبيهدية وبيملس علية بحنية

اية / ابعد عنو احسن يكلك علي تعالة هناا

علي / ياكلنى اية بس انتى اهدى متخفيش

ومالك بيعيط اوى و اية بتحاول تهدية  وبتدخل بنت وبتجرى على الكلب ولبسة هاف شورت وبلوز بحمالات وشعرها طويل  اسود

البنت / روكى روووكى

والكلب بيجرى عليهاا بسرعة و البنت بتملس علية بحنية وبتطبطب علية وبتبص لعلي و اية

البنت / انا اسف جدا

علي / لا ولا يهمك

البنت / اكيد ابنك خاف منو بجد اسفة

و علي بيبص لمالك لاية

اية / ابعدى الدب دة من هناا بسرعة

البنت / متخفيش هو طيب جدا بكرر اسفى

علي / لا عادى ولا يهمك بس خلى بالك منو احسن يهرب مرة تانية

البنت / شكرا احنا سكنين فى الفيلا الى قدمكو انا ليا

و علي بيسلم عليها
علي / وانا علي ودى اختى اية وابنها مالك

ليا / اة اختك

و اية بتبص لعلي برفع حاجب و ليا بتقرب على اية علشان تسلم عليهاا و اية بتخاف من الكلب

ليا/ روكى يلاا روح على البيت

والكلب بيجرى على برة بسرعة و ليا بتسلم على اية وبتلاعب مالك وبتبوسو

ليا / بكرر اسفى انا لازم امشى بعد ازنكو

و اية بتبص لعلي وبتشوف علي عيونو على البنت

اية / ليا اية رايك نشرب حاجة مع بعض يعنى بما اننا جيران

و ليا بتبتسم وبتبص علي وبترجع تبص لاية

ليا/ لو مش هدايقو طبعا

علي / لا ابدا اتفضلى

وبيقاعدو فى الجنينة مع بعض

اية / بعد ازنكو مالك نام هروح انيمو واجى

و اية بتسبهم وبتدخل الفيلاا

علي / انا طول الوقت كنت بشوف الفيلاا مقفولة

ليا / احنا كنا مسفرين انا ومامى ولسة رجعيين من شهر

علي / حمدالله على السلامة

ليا / شكرا

علي مرتبك ومش عارف يتكلم فى اية وليا كمان

علي / انتى بتدرسى

ليا / انا كنت بدرس فلسفة بس سبت الدراسة يعنى لاسباب معينة

علي / ربنا يوفقك

لينا / بعد ازنك انا لازم امشى بلغ سلامي لاية

و علي بيوصل ليا لباب الفيلا بتاعتهاا وبيرجع الفيلاا و اية وقفة بتبصلو

علي / فى اية مالك

اية / انا كلمتك البنت حلوة مش كدة

علي / اية يعنى

اية / اووف وشعرها يجنن كان نفسى شعرى يباة كدة

علي / لما تبطلى الخلطات الى بتحطيهاا على شعرك دى

اية / ماشى يا علي ماشى

عبد الرحمن \انتى مين وعوزة أية

و ضحي بتعيط وخايفة على انس وحرس كارما بيدخلو انس الاوضة و ضحي بتجرى علية و انس بينزف

ضحي \انس

و انس بيبعد الحرس عنو بقوة وبيحضن ضحي وبيبعد بعيد

كارما \بلاش حركة غبية تندم عليها طول حياتك

عبد الرحمن \انس اخرج من هنا

كارما \انا الى اقول مبين يخرج ومين يفضل مفيش حد هنا هيخرج غير لما اخلص كل حساباتى معاك

انس \انتى مبين وعوزة أية مننا

كارما \انا بكون مرات مايكل جايسون وأم تيم انا الى ربيتو
وكبرتو وابوك اخدو منى  انا اختو وبعت عن كل حاجة سفرت بعيد عن السلاح والدم كنت عوزة احمية بس ابوك

عبد الرحمن \ متصدقهاش

وبيدخل الحرس ومعاهم امير  ومنة

الحرس \البوليس. فى الطريق لازم نمشى مدام لازم تقتلية

و كارما بتبص لضحي

كارما \لا مش انا الى هقتلو

و ضحي خايفة اوى ومسكة فى انس

الحرس \لازم نروح حالاا

كارما \هتوهااا معاناا

وكارماا بتخرج و امير و انس بيهجمو عليهم والحرس
بيضبروهم بقوة وبيخدوة ضحي

ضحي \لااا انس انس

انس \ضحي لالا ضحي

وبيخدوة ضحي منهم والحرس بيضرب امير فى رجلو بالرصاص  علشان يوقفو انس

الحرس \حركة كمان والتانية فى دماغو

وبيخدوة ضحي وبيمشو و عبد الرحمن بيجرى على امير بسرعة و انس بيحاول يكسر الباب

عبد الرحمن \انس رايح فيين وهتسيب اخوك

انس \اخدو ضحي

امير \انا كويس الحق ضحي

و انس بيضرب الباب برجو وبجسمو بقوة  ومنة خايفة  وبتعيط و انس بيكسر الباب وبيجرى بسرعة وبيشفهم بيخرجو من الباب  بالعربيات  وبيجرى على العربية بتعتو وبيروح ورهم بسرعة

ضحي مع كارما فى العربية و بتعيط

ضحي\ ارجووكى خلينى اروح

كارما \ تيم قالى انو بيتمنى يعيش الايام ال.ى ضاعت منو معاكى انتى و علي

ضحي \تيم

و ضحي بتعيط 

كارما \قبل مايتقتل كلمنى وقالى انو هيروحلك المزرعة
علشان يقولك على كل حاجة بس عبد الرحمن مسبهوش

و ضحي   بتسمع و مصددومة

الحرس \انس ابن عبد الرحمن ورنا

كارما \لو حاول يقرب اقتلوا

و ضحي بتصرخ

ضحي \الااا لاااا ارجووكى لاااا انس
و بتصرخ

والحرس بيضرب رصاص على انس و ضحي منهارة
وفى رصاصة بتيجى فى عجل العربية

كارما \ ليه  عمر

و ضحي بتبص لانس من ازاز العربية وبتصرخ و انس بينزل من عربيتو وبيجرى ورهم بقوة وبيصرخ بحرقة وبقوة

انس / ضحي

وكارما بتبص لضحي اوى بغضب

ضحي / حراام عليكى الله يخليكى لو تيم لة خاطر عندك خلينى ارووح

كارما / مش قبل ما تعرفى الحقيقة وتحسبى عبد الرحمن بايدك  وتخدى حق ابنى

و ضحي بتبص لكارما وبتشوف قد اية الحرقة والحزن باين عليهاا  وبيقفو فى مكان فى طرف الصحراء وكارما بتفتح لاب توب بتعهاا و ضحي بتحط اديها على شفايفهاا من الخضة

انس بيرجع الفيلاا وبيكون البوليس وصل وبيتكلمو مع عبد الرحمن

عبد الرحمن / انس ابنى انت كويس الحمد لله

انس / اخدو ضحي

عبد الرحمن / متقلقش الشرطة هترجعهاا

و انس دموعو بتنزل وبيقاعد  على درج السلم

عبد الرحمن / انا خايف بس انهم يملو دمغهاا بالخرافات

انس / لا انا مش هقدر اقاعد  هناا وانا مش عارف مراتى وابنى فيين

عبد الرحمن / رايح فيين انت مش هتخرج من هناا

انس / باابا اخدو ضحي قدم عينى اخدو مراتى وابنى

عبد الرحمن /وانت ابنى مستحيل اسيبك تاذى نفسك خلى الشرطة  هى الى تتصرف ملكش دعوة انت

الشرطة / فعلا يا بش مهندس خلينا احنا نشوف شغلناا

وبيدخل علي و محمد الفيلاا

علي / انس اية الى احنا سمعناة من التلفزيون دة بيقولو
فى ضرب نار

محمد / انتو كويسين حد حصلو حاجة

علي / ضحي فيين

و انس مش قادر يتكلم وبيتعصب وبيضرب فى الكراسى الى حولية بقوة و علي بيروح علية وبيوقفو

علي برخة / انا سالتك ضحي  فين اختى فين

عبد الرحمن / خطفوهاا

و  علي بيتصدم ومش عارف يقول اية

محمد / اتخطفت ميين ولية

عبد الرحمن / مش عرفين بالظبط

علي / ضحي

و انس بيعيط

عبد الرحمن / انس تعال خلينا نروح المستشفى لازم نتطمن على اخوك

و انس بيبص لوالدو بغضب

انس / انت لية مش حاسس بياا مراتى اتخطفت ضحي  اتخطفت

و علي بيروح على انس وبيضربو بالبكس بقوة و انس بيقع على الارض و محمد بيبعد علي بسرعة

علي / لو اختى حصلها حاجة مش هسيبك عايش ولو لحظة انت فاهم

عبد الرحمن / اختك اتخطفت بسبب اخوك تيم الى خطفتهاا بتكون امو الى ربتو

علي / ايه

و انس بياخد مفتايح العربية بتعتو

عبد الرحمن / يا ابنى رايح فين

انس / رايح اجيب مراتى وابنى

و محمد و علي بيروحو وره انس بسرعة و عبد الرحمن مدايق اوى

فى الصباح

انس و  علي و محمد بيرجعو الفيلاا بعد ما الشرطة اتصلت بانس

انس / يا حضرة الظابط انت قلت ان فى حاجة مهمة

الضابط / دة يخص مراتك

و انس بيمسك سلسلة بتاعت ضحي الى قدمهلهاا
 
انس / اة هو دة بتاع مراتى

الظابط /  لقناه على ضفة النيل احنا بنشك انها تكون يعنى

و انس بيمسك فى هدوم الظابط بقوة

انس / تكون اية انت بتقوول اية

والكل بيبعد انس عن الظابط

وفجاة ضحي / انس

والكل بيبصو ورهم وبيشوفو ضحي وقفة و انس و علي بيجرو عليهاا بسرعة

انس / حببتى انتى انتى كويسة عملولك حاجة

ضحي / انا تعبانة

علي / ضحي انتى كويسة فيكى حاجة

الضابط / مدام ضحي لازم  نسالك كام سؤال

ضحي / انا تعبانة

و محمد بياخد الظابط بعيد وبيتكلم معاة انو ياجل التحقيق
علشان الظروف وانس بيحط ايدو الاتنين على خدها بحنية

انس / حببتى طمنينى

و ضحي فجاة بيغما عليهاا فى حضن انس

علي / ضحي ضحي ادكتور بسرعة

و انس بيشلها بسرعة فى حضنو وبيخدها على الاوضة 
و ضحي بتفتح عنيهاا و محمد بيجبلها مياة بتشرب شوية

انس / الدكتور فين

ضحي / انا كويسة مش عوزة دكتور انا عوزة انام لو سمحتو
سبونى لوحدى

انس / ازاى يعنى نسيبك لوحدك

محمد / انس خليها ترتاح بعد كدة نتكلم

و علي و محمد بيخرجو برة  و انس بيقف بيبص عليهاا وهى نايمة بحزن  وبيخرج من الاوضة  و ضحي بتفتح عنيهاا وبتعيط  وبتحاول تكتم صوتهاا وبتفتكر الى حصل

👇👇👇👇👇👇👇

كارما اخدت ضحي على فيلا صغيرة على ضفة النيل
و كارما بتفرج ضحي على فيديو مايكل جايسون ومعاة عبد الرحمن  بيتكلمو عن تجارة السلاح و ضحي مصدومة

ضحي / لاااا دة مستحيل لاا انتى انتى كدابة لااا ارجووكى قوليلى انك بتكدبى علياا ارجووكى لااا

كارما/ هو الى قتلو علشان تيم اتعرف علية لما شافو
وكان خايف عليكى حب يحظرك منو ويقولك الحقيقة بس
للاسف هو مسبهوش يعيش زى ما قتل مايكل قتل تيم ابنى قتل ابنى

و ضحي بتمسك بطنهاا ومنهارة من البكااء  وفجاة بيدخل رجال مسلحين الفيلاا وبيقتلو كل الى فيها  معادة ضحي وكارماا و ضحي بتصرخ

وبيدخل عبد الرحمن المكان و ضحي بتبصلو بصدمة كبيرة

كارما / اخير ظهر الوش الحقيقى

عبد الرحمن / انا قلت انك من زمان برة اى مشاكل وعايشة بعيد  لوحدها انتى اية رجعك تانى

كارما / ابنى

عبد الرحمن / انتى صدقتى خلاص ان هو ابنك

و كارما لسة هتهجم علية وعبد الرحمن بيضربها بالرصاص فى دمغهاا و ضحي منهارة ومش قدرة تقف على رجليهاا
و عبد الرحمن بيروح عليهاا وبيمسكها من اديهاا بقوة

عبد الرحمن / الى بيخلينى دلوقتى انى مفجرش رصاصة فى دماغك  حاجة وحدة بس عرفة هى اية

و ضحي بتحط اديها الاتنين على بطنهاا

عبد الرحمن / يباة اكيد فاهمة انا اقصد اية بالظبط

و عبد الرحمن بيخدهاا برة الفيلاا

عبد الرحمن / لو كلمة وحدة وحدة بس خرجت منك مش بس انتى وابنك هتموتو لاا اخوكى كمان

و ضحي مش قدرة تتكلم وبتهز برسهاا لاااا بخوف ورعشة
و عبد الرحمن بيسبهاا وبيطبطب عليهاا

عبد الرحمن / برافو عليكى انتى كدة بنتى حببتى وانا هفضل عموالحاج

و عبد الرحمن بيشاور للرجالة بتوعو يركبو العربيات

عبد الرحمن / متتاخريش على الرجعة للبيت مش قادر اشوف ابنى بيتالم

و عبد الرحمن بيمشى و ضحي بتنزل على ركبهاا على الارض
وبتصرخ وبيغما عليهاا و ضحي بعد ما بتفتكر الى حصل معاهاا منهارة من البكاء

بيدخل انس الاوضة بسرعة وبيروح عليهاا وبيحضنهاا اوى

انس / ضحي ارجووكى اهدى خلاص ضحي احكيلى اية الى خصل  ضحي و حياتى

و ضحي بتبص لانس اوى وبتترعش

ضحي / انا بردانة اوى

و انس بيجرى بسرعة بيجيب عطاء وبيغطيهاا كويس وبينام جمبهاا وبيحضنهاا و  ضحي بتعيط طول الوقت

فى الليل

انس بيكلم والد
انس / بابا ضحي كويسة بس طمنى على امير هو كويس

عبد الرحمن / اة يا ابنى هو كويس واحنا نص ساعة ونكون فى البيت

انس / الحمد لله

و انس بيقفل التلفون وبيبص على اوضة  ضحي وعلي بيروح على انس

علي / هى عملة اية دلوقتى الحرارة لسة عليا

انس / لا خلاص الحرارة نزلت الدكتور اداهاا حقنة مهدئة وهى نايمة

علي / مقلتش اية الى حصل

انس / لاا

علي. / انس انا اسف بخصوص انفعالى عليك

انس / انا لو مكانك هعمل اكتر من كدة كمان ادخل اطمن عليهاا هنزل اشرب فنجان قوة دماغى هتنفجر

و علي بيدخل لضحي و ضحي نايمة بهدوء و علي بيقرب منهاا  وبيبصلهاا اوى بحنية وبيملس على شعرهاا

علي / ضحي متسبنيش انتى الى لياا

و ضحي بتنزل دموعهاا وهى نايمة و علي بيمسحلهاا دموعهاا
وبيبسهاا من جبنهاا

بعد يومين

انس بيدخل اوضة  ضحي ومعاة كوبية  لبن وبيروح يفتح الستاير والبلكونة  وبتدخل الشمس على عيون ضحي
و ضحي بتدايق اوى وبتغير اتجاة النوم وانس بيقرب منها

انس / حببتى يلاا كفاية نوم لحد كدة

ضحي /عوزة اناام

انس / ضحي انتى بقالك تلات ايام نايمة

و ضحي بتخبى عيونهاا تحت الغطاء و انس بيشيل الغطاء كلو عنهااا و ضحي بتتخض وبتصرخ

انس / ضحي اهدى ضحي

و ضحي بتبص لانس بخووف وبتحاول تاخد نفسهاا بهدوء
انس / ضحي

و ضحي بتعيط

ضحي / لو سمحت خلينى لوحدى انا انا

وبيدخل  عبد الرحمن و ضحي بتبصلو اوى وبيبان عليها الخوف

عبد الرحمن / ضحي يا بنتى انتى كويسة

و ضحي بتبصلو بخوف ومش بترد علية

انس / حببتى

و عبد الرحمن بيقرب منها و ضحي بتقرب من انس وبتمسك فى هدومه بقوة وبخوف و عبد الرحمن بيقرب من ضحي وبيملس على شعرهاا

عبد الرحمن / اكيد الى حصل صعب عليكى بس علشان خاطر انس  لازم ترجعى زى الاول علشان الى فى بطنك ماشى يا بنتى

و ضحي بتبصلو بخوف وبتهز رسهاا بنعم

عبد الرحمن / انا هروح الشركة انت خليك جمبهاا ولو فى حاجة كلمنى

انس / حاضر يا باباا

و عبد الرحمن بيخرج و ضحي بتنهار من البكااء و انس بيضمها اوى

انس / لو اعرف بس اية الى حصل لو اقدر اخد كل الهموم
الى فى قلبك دى

ضحي / عوزة اروح من هناا انا انااا

وبيدخل عبد الرحمن تانى الاوضة و  ضحي بتتفزع وبتسحف لحضن انس تانى بخوف وانس بيضمهاا

عبد الرحمن / انا نسيت المفتايح بتعتى هناا

و عبد الرحمن بياخد المفتايح بتعتو وبيبص لضحي اوى بغضب و ضحي بتتمسك بانس اوى وانس بياخد بالو من ضحي انها خايفة من والدو و عبد الرحمن بيخرج وانس بيبعد ضحي عنو وبيبص فى عيونها اوى

انس / ضحي فى اية قوليلى بابا زعلك قالك حاجة تديقك

ضحي / لاا لاااا

انس / ضحي حببتى بس قوليلى انتى

ضحي/ انا عوزة انام ارجووك عوزة اناام

انس / مفيش نوم غير لما تشربى  اللبن ده

وضحي بتاخد  اللبن من انس بسرعة ملحوظة وبتشربهاا كلهاا من غير نقاش وبيقع قطرات لبن على هدومها

ضحي / انا شربتهاا خلاص خلينى اناام

انس / هدومك خلينى

و ضحي بتمسح باديهاا هدومها بعفوية
ضحي / لا مفيهاش حااجة خلاص اة انا هناام ماشى خلينى اناام

و ضحي بتناام و انس بيغطيهاا كويس وبيبسهاا من جبنها
ودموعو بتنزل على خدهاا

ضحي / انت انت بتعيط  انت زعلان منى انت زعلان

و انس بيعيط اوى وبينهاار من العياط على حالتهاا ورعشة اديهاا وبيحضنهاا اوى

انس / ضحي كفاية ارجووكى والله مش قادر استحمل اكتر من كدة

و ضحي بتنهار من العياط  فى حضنو وبتحضنو اوى 😥

ليست هناك تعليقات