إبحث عن موضوع

حبك اقتحم حياتي🌸الحلقه 72🌸

الحلقة   72

سعاد / رحت زمان علشان خاطر ابنى وهروح دلوقتى علشانو

ضحي / انا مش فاهمة حاجة

سعاد / مش لازم تفهمى لان لو فهمتى يباة مش هتعيشى كتيير

ضحي / انتى لية بتتكلمى بالالغاز كدة

سعاد / حيتناا كلهاا الغااز

و انس بيدخل عليهم وسعاد بترتبك اوى وبتخبى الصورة وره ضهرهاا

ضحي / حبيبى انت

انس / انتى هناا لية انتى كويسة

ضحي / حبيبى انا كويسة مفيش حاجة بس مكنش جالى نوم قلت اجى اتكلم  مع خالة سعاد شوية

و انس بيبص لسعاد اوى وسعاد بتهرب بعيونهاا بعيد

ضحي / حبيبى يلاا خلينا ننام ساعة النهار هيطلع خلاص

و ضحي بتاخد انس وبيخرجو وبيروحو على اوضتهم

انس/ انا حاسس انك مهتمية بيهاا اوى

ضحي / انا لا عادى بس حد ارتحتلو

انس / انا بغيير على فكرة

و ضحي بتمسكو من خدو باديهاا الاتنين

ضحي / حبيبى انا بتغيرى يا بطة

و انس بيمسكهاا من خصرهاا وبيضمهاا وبيبسهاا من رقبتهاا بحب واشتياق

انس / وحشتينى

ضحي / وانت كمان

انس / طب اية

ضحي / اية

انس / هتفضلى بالروب دة كتيير

ضحي / تق تق ممنوع

انس / لحد امتى

ضحي /  ٣ شهور

انس / والله انتى هتخلصى علياا انا عارف

و ضحي بتضحك اوى وبتبوسو من خدو
انس / بس كدة

و ضحي بتبوسو من خدو التانى
انس / بس كدة

و ضحي بتضحك وبتسحبو من ايدو على السرير

ضحي / لا نام عندك شغل الصبح بدرى ومتنساش الاجتماع

انس / انا لغيت الاجتماع

ضحي / لغيتو لية بس دة مهم جداا

انس / مفيش اهم منك انتى معاد الدكتورة بكرة الصبح

ضحي / انا هروح مع منة يعنى دى متابعة عادية مفيش حاجة

انس / هشش مفيش نقاش فى الموضوع دة يلاا اتفضلى انا برداان

ضحي / لاياشيخ

انس / ضحي

ضحي / انس  😊

و انس و ضحي بيضحكو اوى و انس بيضمهاا و ضحي بتنام على صدرو

فى الصباح

فى شركة انس  محمد بيوصل كنزة الشركة

محمد / هعدى عليكى لما تخلصى

كنزة / وهنتغدا مع بعض

محمد / الى انتى عوزة يا حببتى

كنزة / اية قلت اية

محمد / الى انتى عوزااة

كنزة / الى بعدهاا

محمد / حببتى

كنزة / والله لو مكنتش عرفة انك بتدايق كنت حضنتك دلوقتى

و محمد بيتحرج اوى

محمد / يلاا روحى خدي بالك على شغلك ماشى

كنزة / حاضر

محمد / يلاا روحى

و كنزة بتروح على الشركة وبتدخل و محمد بيبصلهاا لحد ما بتدخل وهو مبتسم

اية وقفة قدم الفيلاا ومعاها مالك و علي بيروح عليهاا

علي / اية انتى هناا بتعملى اية

اية بتوتر / انا بس عندى معاد مع الدكتورة علشان مالك

علي / ولية مقلتليش

اية / لقيتك نايم قلت اخليك هاخد تاكسى والمستشفى قريب

علي / ازااى يعنى تركبى تاكسى ومعااكى مالك

اية / علي متقلقش مفيش حاجة اهو تاكسى اهو

و اية بتوقف تاكسى وبتركب

علي / اية بس

علي / متقلقش مش هتاخر سلاام

و علي بيدايق و اية بتمشى بالتاكسى بسرعة

انس و ضحي ومنة بيوصلو المستشفى وبيدخلو للدكتور

الدكتور / اهلا مدام ضحي هاا اخبار البنوتة اية

انس / بنت لا هيكون والد

ضحي / انس

انس / بنت او والد الحمد لله طبعاا بس انا قلبى بيقولى انو والد

الدكتورة / والد بنت المهم الصحة

و ضحي بتغمز لانس انو يخرج علشان منة و انس مش فاهم
ضحي / حبيبى استننا برة ثوانى

انس. / اة اوكى

و انس بيخرج والدكتورة بتكشف على منة وبتطلب منها تحليل

ضحي / بس يعنى يا دكتورة فى حااجة

الدكتورة الكشف الظاهرى مفيش اى مشكلة خليناا نشوف التحليل دى  وبعد كدة بقرر

و ضحي بتمسك ايد منة

ضحي / يلاا خلينا نعمل التحليل مفيش حاجة باذن الله

و اية بتقابل زياد قدم المستشفى و زياد بياخد مالك منهاا ومالك اول  ما بيشوف زياد بيضحك ومبسوط

اية / الظاهر انو اتعلق بيك

زياد / مالك دة روحى مش كدة يا بطل

و اية مبسوطة اوى ان مالك بيحب زياد ومتعلق بية
وبيدخلو المستشفى

اية / هى حررتو مرجعتش تانى

زياد / خلينا نطمن علية اكتر

ولسة بيمشو وبيشوفو ضحي و انس وقفين قدم المعمل

ضحي / اية

و اية بترتبك اوى وبتاخد مالك من زياد

اية / مالك كان تعبان شوية يعنى قلنا  نطمن علية

و ضحي بتاخد مالك من اية و انس بيسلم على زياد

انس / اهلا بالكاتب الكبيير

و ضحي بتبص لانس

انس / الكتاب بتاع زياد اخد اكبر كتاب مبيعات فى مصر

ضحي / مبرووك بس مكنش لازم تتعبى استاذ زياد معااكى

زياد / ولا تعب ولا حااجة مالك بيكون فى معزة ابنى

ضحي / معزة ابنك

و اية متوترة اوى وعيونهاا على الارض و انس بيبص لضحي انهاا تسكت

انس / الف سلامة علية

و مالك بيعيط وهو مع ضحي وبيشاور على زياد

مالك / باااباا

والكل بيتصدم لما مالك اول كلمة يقولهاا هى باباا لزياد

عبد الرحمن فى امريكاا

فى اجتمااع لمنظمة ارهاابية عالمية ومجتمعيين علشان يتفقو على سلاح وقناابل من نوع خاص وبيفتحو حادثة مايكل جايسون وبيلومو عبد الرحمن على الى عملو

عبد الرحمن / احنا متفقيين من اول يوم الخاين ملهوش غير القتل

و الكل بيبص لبعض وبيسكت وباين جدا انهم بيعملو عبد الرحمن اعتباار

فى مصر

ضحي و  انس بيوصلو الفيلاا

انس / ممكن اعرف اية الى مديقك دلوقتى

ضحي / يعنى بعد الى انت شفتو دة وبتقولى اية الى مديقك

انس / اولا هى كبيرة كفاية انهاا تقرر لوحدهاا

ضحي / لاا يا انس هى مش من حقهاا تاخد قرار لوحدهاا

و ضحي بتحس بالم

انس / ممكن تهدى شوية

وبتدخل اية الفيلاا و ضحي بتبصلهاا بغضب
اية / ممكن نتكلم

ضحي / اكيد لازم نتكلم

انس / حببتى انتى تعبانة اجلو الكلام دة بعديين

ضحي / لاا خلينا نطلع على اوضتي

و اية بتدى مالك لانس و انس بيبص لمالك ومالك بيبصلو
و اية و  ضحي بيطلعو الاوضة

انس بيحاول يسكت مالك ومالك بيعيط و انس بيروح يجبلو  عصيير

انس / خد اشرب يلاا خد انت بتعيط لية دلوقتى

و سعاد بتروح علية
سعاد / هو لسة صغيير مش هيعرف يشرب لوحدو

انس / يعنى اعمل اية

سعاد / انت لازم تخدو فى حضنك وطمنو وتشربو بشويش

و انس بيسمع كلام سعاد ومالك بيشرب العصير وبيضحك
وسعاد بتمشى وبتسبهم لوحدهم و انس مبسوط اوى ان مالك بيضحك  ومالك بيبخ فى وشو العصيير و انس بيصرخ علية  ومالك بيعيط تانى

انس / هششش خلاص اسف هششش خلاص اسكت انت مركب زماارة

ضحي و  اية فى الاوضة

ضحي / انتى بتكدبى على نفسك

اية / انتى لية مش عوزة تسمعينى وتفهمى

ضحي / انتى لازم تبعدى عن العيلة دى نهائياا انتى فاهمة

اية / ضحي انا مش صغيرة انك تعملينى كدة

ضحي /لا فعلاا انتى مش صغيرة بس عقلك هو الى صغيير

اية / دة كلو علشان زياد جة معايا المستشفى

ضحي / لا يا اية دة كلو علشان نظرت عنيكى لية يا اية انا عرفة  انتى بتقربى من زياد لية علشان هو عكس يوسف فى كل حاجة بس دة  هروب يا اية

و اية بتعيط و ضحي بتروح عليهاا وبتحضنهاا اوى
و انس بيدخل عليهم  بسرعة

انس / كفاية كدة حراام

و ضحي و اية بيشوفو انس شايل مالك من كمرة البنطلون و اية  بتجرى على ابنهاا وبتخدو منو بسرعة

ضحي / حبيبى اية الى انت عملو فى الوالد دة

انس / كل الى اختى بالك منو الى انا عملو فية شوفى عمل فياا اية

و ضحي بتضحك
انس / اضحكى اضحكى

اية / انت لازم تتعلم من دلوقتى

وبيضحكو اوى

منة فى النادى قاعدة لوحدهاا وسرحانة وبيروح عليهاا الكابتن بتعها


الكابتن / منة ايه انتى فيين التمرين بدا من بدرى

منة/ اسفة يا كابتن انا بس تعبانة النهاردة

الكابتن / تعبانة فى اية مالك

منة / لا مفيش شوية ارهااق بس

الكابتن / يلاا بلاش كسل على التمرين

و منة دموعها بتنزل
منة / صدقنى مش قدرة

و الكابتن بيحط ايدو على جبنهاا وبيشوف حرارتهاا
الكابتن / مفيش حرارة

وامير  بيروح عليهم

امير/ تحبو اطلب عصيير

منة / امير

الكابتن / بعد ازنكو الف سلامة عليكى

و الكابتن بيمشى و امير بيمسك ايد منة بغضب
امير / اية الى انا شفتو دة

منة /كان بيتطمن علياا

امير / لا بجد بيتطمن عليكى ولا بيحسس عليكى هاا يا هانم

ومنة بتعيط
امير / منة  انا اسف ممكن بلاش عياط انتى عرفة ان انا غبى

منة / انا مش هجيب اطفال

امير / نعم

منة /انا كنت عند الدكتورة وقالتلى انى مش هخلف ومش هجيب اطفال

و امير مصدوم ومش عارف يقول اية

علي واقف قدم شقتهم القديمة وباين علية متعصب اوى
وبيشوف شاب وسيم نازل من بيت ميادة ومعاة محمود معاة  وباين عليهم مبسوطين اوى و محمود بيشوف علي

واقف و بيتجاهل وجودو وبيروح مع الشاب دة على عربيتو وبيمشو و علي بيبص على شباك اوضة ميادة

فى الليل

ضحي بتروح اوضة  سعاد وبتدور عليهاا ومش موجودة
وبتنزل المطبخ ومش موجودة و انس بينزل لضحي

انس / حببتى ممكن تعمليلى فنجان قهوة

ضحي / نعم

و انس بيقرب منهاا
انس /حببتى انتى كويسة فيكى حااجة

ضحي / لا مفيش بس خالة سعاد مش موجودة انت شفتهاا

انس / مش فاهم مهتمية بيهاا لية للدرجة دى

ليست هناك تعليقات