إبحث عن موضوع

رواية ادم و حواء الحلقه 49

🍎.   الحلقة        ٤٩   🍎

🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎

زياد / حببتى خدى الفيتامين بتاعك

شمس / يووة انا مش فاهمة لية انت مصر على انى اخد الفيتامين دة كل يوم كل يوم

زياد / انا شايف ان فى حد هنا فى الاوضة معترض على كلامى

شمس / لااا لااا خلاص هخدو علشانك

شمس بتاخد الفيتاميين و زياد بيبسها من جبنهاا  و زياد بيسمع الفجر بياذن

زياد / خلينى اصلى الفجر

شمس / وانا كماان

زياد بيبصلها وبيبتسم اوى

زياد / تقبل اللله منك

شمس / منا ومنكم

زياد بيملس على شعرها بلطاافة وبيروح على الحمام 
و شمس بتروح تطلع عباية بتاعتهاا وبتحطها على السرير 
علشان تصلى بيهااا

فى الصباح

 
سراج بيفتح عنية بيشوف ابتسام قاعدة جمبو ونايمة 
 و سراج بيحاول يقاعد وجسمو بيوجعو  و ابتسام بتحس بية وبتفتح عنيها بسرعة

ابتسام / سرااج

وبتحط اديها على جبينو وبتشوف حررتو

ابتسام / الحمد لله الحرارة نزلت

وام سراج بتدخل 

ام سراج/ حمدالله على سلمتك يا حبيبى

سراج / اية الى حصل

ابتسام / انا لازم امشى

وسراج بيمسك ابتسام من اديهاا

سراج / ابتساام

ام سراج بتخرج وبتسبهم

سراج / ابتسام مكنتش اعرف ان قلبك قاسى اوى كدة عليا
 
ابتسام دموعها بتنزل ومبتردش علية

 
سراح / انا مستعد لاى عقاب بس انك تكونى بعيدة عنى لاااا
انا مليش وجود من غيرك

وسراج دموعو بتنزل وابتسام بتعيط وبتحضنو اوى

سراج / اسف ياعمرى

.
            **********************************


ليلى بتخبط على أوضة شمس و شمس بتفتح

 
ليلى / زياد خرج

شمس / اة

ليلى / يلا خلينا نروح جاهزة

شمس / اة بس خايفة

ليلى / يلا الخوف هيروح لما تسمعى خبر حلو قريب يلااا بسرعة

شمس بتبتسم اوى وبتروح تاخد العباية بتاعتهاا وبتلبسها وبتنزل مع ليلى

لينا / شمس

شمس بتقف وبتبص للينا بقلق

لينا / انتو خارجين ريحين فيين

شمس/ احنا ريحيين

ليلى / ريحين نجيب شوية حاجات لشمس يلا شمس

لينا / استنو هنا حاجات اية زياد عارف انك هتخرجى يا شمس

شمس / لا لينا بلييز متقوليش لزياد انى خارجة بس مش هتاخر

شمس بتخرج مع ليلى ولينا بتبص عليهم وهم خرجيين من الباب الرئيسى

لينا / ياربى اووف اوووووف يا شمس

ليلى و شمس بيروحو على المستشفى وليلى بتحجز  لشمس

شمس / ليلى انا خايفة خايفة لينا تقول لزياد و زياد يزعل

ليلى / لا متخفيش يلا هو دة دورك خلينا ندخل

المنرضة / لا المريضة بس هى الى تدخل

ليلى / انا اختها مش هسبها لوحدهاا

والممرضة بتبص لشمس وبتشفها متوترة وبتدخلهم هما الاتنين وبيقبلو الدكتورة

شمس / انا كنت حامل قبل كدة من تلات شهور بس الجنين نزل

الدكتورة / بتخدى اى ادوية

شمس / لاا اة باخد فيتامينات بس

الدكتورة / خلينا نتشوف بالاشااعات

والدكتورة بتعمل اشاعات لشمس

الدكتورة / بكرة زى دلوقتى تطلع النتيجة بس من الظاهر كدة مفيش اى مانع ان شاء الله

شمس وليلى بيخرجو من عند الدكتورة

ليلى / شفتى ارتحتى  باة

شمس / بس لما الاشاعات تطلع هرتاح اكتر

وبيخرجو من المستشفى و شمس بتتصدم لما بتشوف زياد بيقف بالعربية  قدم المستشفى وبينزل من العربية وباين علية الغضب الشديد وبيشاورلهم يركبو

شمس / زياد

زياد بعصبية وبصوت عالى / اركبى

شمس بتركب جمب زياد وليلى بتركب ورى من غير ولا كلمة 
 و زياد بيتحرك بالعربية بسرعة قبل شمس تربط الحزاام

شمس / زياد انا عارفة انك متعصب بس

زياد بصرخة / اخرسى

شمس بتتصدم من قوة انفعالو الشديد ولينا بترتسم على وشها ابتسامة النصر  و شمس دموعها بتنزل وبتخبى دموعهاا وبيوصلو البيت  و زياد بينزل من العربيو وبيروح على البيت بسرعة وليلى  بتنزل هى و شمس

ليلى / انا مش عارفة اية سر رفضو ان يكون عندكو اطفاال 
غريبة اوى

شمس / برضو انا غلطانة مكنش لازم اروح من غير ما اقولو

ليلى / انا الى اعرفو عن زياد انو بيحب الاطفال جدا ورفضو 
انو يجيب طفل منك دة معناة انو

شمس بتبصلها اوى

ليلى / لا مش قصدى بس الغلط على لينا احنا قولنلها متقولش لزياد اننا خرجيين معرفش انهاا سوسة اوى كدة
اول ما خرجنا اتصلت بية وبلغتو بكل حااجة لولا هى بلغتو كان زمنا رجعنا ومكنش حصل حااجة

شمس بتدايق اوى

ليلى / تعالى معلش يا شمس زياد طيب وبكلمتين هيرضة مش عارفة زياد عرف ازااى اننا فى المستشفى

شمس بتبص وره وبتشوف السواق بتاع زياد إلى راحو معها للمستشفى بيدخل البيت

شمس / السايق اكيد

وبيدخلو البيت هما الاتنين

لينا / شمس انتى بخيير

ليلى / لية يا لينا تقولى لزياد اننا خرجنا احنا قلنالك 
متقوليش لزياد

لينا / والله انا قلقت عليكى يا شمس

شمس / شكرا شكرا جدا يا ليناا على الى عملتية معايا 
بسبك انتى زياد زعلان منى و زعق فيا كمان

لينا / شمس اسفة بس انا

شمس / مش عوزة اسمع حااجة منك تانى

زياد بيخرج من المكتب وبيروح على شمس بعصبية

زياد / يعنى غلطاانة وكمان بتلومى غيرك وبتعلى صوتك كمان

شمس / زياد انا

زياد / اطلعى على اوضتك
 
شمس بتبصلو اوى

زياد / اطلعى على اوضتك بقولك يلااا حاالاااا

شمس بتعيط اوى وبتجرى على اوضتها بسرعة وليلى بتنسحب

زياد / ليلى جهزى نفسك السوائق هيوصلك بيتك دلوقتى عمى رضى عنك وطلب ترجعى

ليلى / بس

زياد / اية عندك راى تانى

ليلى / لا طبعاا وشكرا على الى عملتوة معايا لحد دلوقتى

وليلى بتدايق اوى انها هتمشى وبتطلع على الاوضة

 
لينا / زياد لية اتعصبت على شمس للدرجة دى انت عارف
 مين الى لعب فى دمغهاا

زياد / ليناا هى مش صغيرة علشان حد يلعب فى دمغهاا هى كبيرة وكبيرة كفاية انها تميز الى بتعملو وهى مسؤالة عن اى حاجة

لينا / طب اهدى الله يخليك

زياد متعصب اوى

لينا / خلينى اعملك فنجان قهوة تهدى اعصابك

زياد / لا مش عاوز

.
            **********************************

زياد. بيطلع على الاوضة وبيسمع شمس بتعيط فى الحمام بقوة وبيقاعد قدم التلفزيون وبيقلب في القنوات بملل
و عياط شمس بيوجع قلبو اوى ورايح جاى فى الاوضة 
و بيخبط  على شمس

زياد / العياط فى الحمام غلط عليكى اخرجى

شمس / لااا ملكش دعوة بياا

زياد / شمس اخرجى حالااا

شمس / لاااا

زياد /   قولتلك اخرجى حاالااا

شمس / وانا قولتلك لاااااا لااااا

زياد بيتعصب اوى وبيخبط على الباب بقوة

زياد / لو مفتحتيش الباب دلوقتى هكسرو

شمس بتعيط اوى وبتخااف من خبط الباب بصوت عاالى وبتحط اديها على رسهاا

شمس / زياد خلاص انت بتخوفنى ارجوك

 
زياد بيسمع صوتهاا وبيحس بيهاا وبيسمع شهقتها القوة ورعشة صوتها

شمس / خلاص خلاااااص

زياد بقلق عليهاا اوى

زياد بصوت حنون / شمس

شمس بتروح تفتح الباب واديها بتترعش و  زياد بيبصلها 
 و شمس بتبصلو بخووف

زياد / شمس

شمس / ابعد من هناا بليييز

زياد بيبصلها بنظرة شفقة على حالتها وخفها ورعشة جسمها 
النحيف و شمس بتحس بدوخة و زياد بيجرى عليها بسرعة 
وبيلحقها قبل ما تقع وبيشلها وبينيمها على السرير

زياد / شمس شمس حياتى شمس انا انا اسف شمس اللله يخليكى افتحى عنيكى شمس

شمس بتفتح عنيها وبتبصلو اوى وكانها مش متاكدة انو هو زياد وبتحط اديها الاتنين على شفايفها وبتعيط و زياد بيبعد شعرهاا عن عيونها

زياد / عمرى انتى رووحى

شمس / ابعد عنى

زياد بيقرب منها علشان يحضنها و شمس بتبعدو عنها بقوة 
 و زياد بيتصدم من رد فعلها العنيف

شمس / ابعد عنى مش عوزة اشوفك ابعد عنى

زياد/ شمس اهدى يا عمرى

شمس بتصرخ / انا انت بتخوفنى ابعد عنى ارجووك

زياد بيبصلها بصدمة شديدة وبيبص عليها وهى بتضم
 رجليهاا على جسمها ورجليها بتترعش  و زياد بيخاف عليها اوى وبيبعد عنهاا بسرعة والدموع فى عنية و بيشاورلها من بعيد انها تهدى  

زياد / حياتى اهدى  انا انا خاارج بس انتى اهدى  الله يخليكى

شمس بتبص لزياد وشفيفو بتترعش وهو بيتكلم وبيرجع فى اتجااة الباب بضهرو وبيكلمها تهدى و شمس مرقبة خطواتو

زياد / لو بعدى عنك هيريحك انا هرووح خلاص
 
زياد بيوصل للباب وبيخرج ولسة هيمسك الباب علشان يقفلو 
شمس بتصرخ بقوة وبتجرى علية وبتحضنو بقوة  و زياد بيحضنهاا اوى وبتعيط وبيرفعها من على الارض

وليلى بتخرج من الاوضة بتاعتها ومجهزة شنطة بتاعتها وخارجة بيهاا وبتشفهم حضنين بعض اوى و شمس بتعيط
 و زياد بيمسح دموع شمس بايدو وبيبصلها اوى وبيقرب منها تانى وبيحضنهاا وبيبسها من شفايفها

زياد بيفضل جمب شمس سهران طول الليل و شمس نايمة
 و زياد بيلمس خدها بحنية

زياد / انتى عملتى فياا اية.

زياد بيبسها من خدهاا و شمس بتفتح عنيها وبتبصلو  و زياد بيبتسملهاا  و شمس بتقرب منو وبتخلية ينام على ضهرو وبتنام هى على صدرو. و زياد بيبتسم اوى

شمس / احضنى اوى

زياد بيتنهد وبيحضنها اوى  و شمس بتحس بالراحة والهدوء وبتغمض عنيهاا  و زياد بيبسها من بين خصلات شعرهاا

.
            **********************************

سعود قاعد مع ليناا تحت

سعود  / بس شمس غلطاانة

لينا / بس الحمد لله ان ليلى راحت من هناا احسن انا متاكدة 
ان هى الى كانت بتحاول تعمل خلاف بين زياد و شمس

سعود / الوقت اتاخر خلينا نطلع ننام يلااا

لينا / الفجر خلاص هياذن

سعود بيبص فى الساعة

سعود / هروح اصلى فى المسجد وادعى ربنا يهدى الحاال

لينا / امين يارب

فهد بيعيط وبينزل من على السلم  و لينا بتروح علية

لينا / تعالة انت اية الى مصحيك دلوقتى

ولينا بتاخد فهد وبتروح على اوضته

.
            **********************************

مريم فى الاوضة قاعدة بتتفرج على التلفزيون و  هاني بيدخل

 
هاني / مساء الخير

مريم بتبصلو

مريم / قصدك صباح الخيير

هاني بيغير هدومه وكانو عارف الى مريم عوزة تقولو يعنى 
عاادة كل يوم من دة

مريم / يعنى انا لو حصلى حااجة حضرتك هتكون اخر من يعلم

هاني / بعدالشر عليكى ياروحى

مريم / انا اتصلت بيك كام مرة

هاني / حببتى الموبيل كان صامت معلش هاخد بالى من بكرة

مريم بتتنطط ومتعصبة اوى

مريم / ممكن اعرف اية الهدوء الى انت فية دة

هاني / عوزانى اعمل اية انا راجع تعبان وعاوز انام

مريم / ايوة انت راجع تعبان عاوز تنام علشان عندك تصوير صح  زي كل يوم

هاني / لا عندى بروفات فى الاستوديو

مريم / انت هتجننى

هاني / بعد الشر عليكى من الجناان يا روحى
 
هاني بيروح على السرير

مريم / انت هتعمل اية

مريم / هنام

مريم بتشدو من ايدو

مريم / لا مش هتناام

هاني / حببتى ممكن ناجل الخناق لما اصحى بجد تعبان اوى وعاوز انام

مريم / انا كمان تعبانة وهفرقع من الغيظ

هاني بيشيل الغطاء من علية وبيقاعد

هاني / عوزة اية بس دلوقتى

مريم / مش عارفة بس مش هتناام

هاني بيضحك عليها

مريم / وكمان بتضحك عليا

هاني / اسف حببتى مقصدش بس يعنى انا مش فاهم حاجة 
منك خالص

مريم / خلاص يا هاني اعمل الى انت عوزو عاوز تنام نام

مريم بتروح على البلكونة ومديقة اوى  و هاني بيروح عليها وبيحط شال على كتفهاا وبيضمها وبيبسها من خدهاا بحنية

 
مريم / انا كل يوم بتخانق معااك بس علشان نتكلم مش اكتر 
انا تعبت بجدويا هاني تعبت انا طول اليوم لوحدى وانت مبترجعش غير الصبح وبتنام كام ساعة وتصحى تغير هدومك وتروح انا امراتك وليا حقوق عليك

هاني بيلفهاا وبيخدها فى حضنو

مريم / عندك حق يا روحى انا هشوف حل مناسب للموضوع دة

مريم / انت كل مرة تقول كدة 

مريم / لاا المرة دى هتشوفى بعينك صدقينى

مريم بتلف درعها حولين خصر هاني 

هاني / الجو برد عليكى

مريم / اة فى حد جبلك عربية وخليت الحرس يدخلوها الجراج وساب الظرف دة

مريم بتدى الظرف. لهاني  و هاني بيقرا الظرف وبيضحك

هاني / دة زياد والله اختك شمس محظوظة جدا بزياد

مريم / لا انا محظوظة اكتر منها بيك

.
            **********************************

زياد بينزل تحت ولينا وسعود على السفرة بيفطرو

لينا / زياد تعالة ثوانى اقول لسالى تجبلك طبق

زياد / لااا انا مليش نفس

لينا / شمس عاملة اية

زياد / احسن كتير من امبارح هى نايمة

سعود / براحة شوية متحاولش تضغط عليهاا دى بلد غريبة وعادات غير العادات الى اتربت عليهاا وناس غير الى تعرفهم 
ومتنساش كمان انها بعيدة عن اهلها يعنى انت بالنسبلها كل حااجة ولما انت تضغط عليها بالشكل دة اكيد لازم تنهار

زياد بيحط ايدو على دمااغو بتعب

لينا / انت منمتش من امبارح

زياد / لاااا عيونى مشفتش النوم ابدا

سعود / الله يكون بالعون انا رايح الشركة فى وفد المانى هيوصل النهاردة

زياد / سعود معلش مش هقدر اروح الشركة النهاردة

سعود / متقلقش انا هرتب كل حااجة

زياد / تسلم ابو نسب

سعود / يلااا هتوكل على الله

وسعود بيبوس لينا من جبنهاا ولينا بتروح وري وبتوصلو على البااب

لينا / زياد تحب اعملك قهوة

زياد / لااا لينا متزعليش من شمس على الى عملتو امبارح

لينا / لا ملكش دعوة بينا انا  و شمس شمس بنت خالتى احنا حرين مع بعض شيل همى من على ضهرك يا غالى

زياد / ربنا يخليكى يا نور البيت

ولينا بتبتسم اوى 

فهد / مامااامامااا

.

ريهام بتدخل  لسهي و سهي نايمة

ريهام / سهي سهي

سهي بتفتح عنيهاا

سهي / بتصحينى لية سبينى اناام

ريهام / انا مش عارفة انتى بتجيبى النوم دة كلو منين بس 
فين تليفونك

سهي / لية

ريهام / محمود اتصل بيا بيقول بيحاول يكلمك من الصبح 
وحضرتك مش بتردى على التليفون

ريهام بتشوف الموبيل وبتحدفو على السرير لسهي

ريهام / طمنى جوزك يا هانم انا مش عارفة حمل اية دة الى بيجى بالنوم

سهي بتطلع لسنها لريهام وبتحدفها بالمخدة

ريهام / خمس دقايق وتكونى تحت بسرعة عوزاكى

سهي / حاضر

سهي بتتصل بمحمود

.
            **********************************

شمس بتفتح عنيهاا وبتبص حوليها فى الاوضة  و زياد مش موجود وبترجع تنام تانى بكسل وبتحرك شعرها بعشوائية 
وبتفتكر حاجة وبتقاعد بسرعة وبتجيب الموبيل بتعها 
وبتتصل بالمستشفى علشان يوصلوها لادكتورة  عوزة تعرف نتيجة التحليل وبتفضل على الانتظاار شوية و قلقانة اوى بعد دقايق بترد عليها الدكتورة

الدكتورة / حضرتك مدام شمس احمد

 
شمس / اة انا ممكن اعرف نتيجة الاشاعات

الدكتورة بتروح على مكتبها وبتفتح ملف مكتوب اسم شمس علية وبتقراو

الدكتورة / للاسف انتى عندك تلف فى عضلة الرحم..

شمس مش مستوعبة الكلام او بمعنى اصح مش فاهمة

شمس / لو سمحتى ممكن توضحيلى اكتر

الدكتورة / للاسف بسبب الاجهاض والنزيف عضلة الرحم حصل فيها تلف شديد والتلف دة هو الى ماخر الحمل بس فى علاج  واسفة انى اقولك ان ممكن العلاج يطول شوية يعنى فى حالتك مش معروف يوم يومين سنة سنتين او اكتر كلو بيد الله

شمس دموعها بتنزل

شمس / يعنى انا مش هجيب ولاد صح

الدكتورة / لااا مش بالظبط كدة بس مع الادوية الحديثة 
ان شاء الله حالتك تتحسن وتقوى عضلة الرحم ومن الاحسن انك

زياد بيدخل

 
زياد / حبيبتى انتى صحيتى يلى تعالى معايا خليت سالى تحضر الفطار فى الجنينة الشمس حلوة اوى النهاردة

زياد بيبص لشمس وبيشوف دموعها نزلة و بيقرب منها بسرعة

زياد / شمس..

شمس / انت كنت عاارف

زياد بيحط ايدو على خدها بلهفة وخوف عليها

زياد / حببتى مالك

شمس / انت كنت عارف

زياد / بتقصدى اية

شمس بتبعد ايدو عنها بقوة وبتبعد عنو ومنهارة من العياط

 
شمس / انت كنت عارف انى مش مش هحمل واجيب ولاد صح  علشان كدة كنت بتمنعنى انى اروح للدكتورة

زياد مش عارف يتكلم  و شمس بتشوف الفيتامين جمب السرير بتروح علية

شمس / وانا متاكدة ان دة مش مجرد فيتامين زى ما انت قلتلى صح اتكلم قول حااجة

شمس بتنهاار ورجليها مبتشلهش وبتنزل على ركبهاا على الارض  و زياد بيروح عليها  و شمس بتمسكو من هدومه.

شمس/ انا مش هجيب ولاد مش هكون ام

زياد / مين قلك كدة بس مجرد وقت مش اكتر

شمس بتعيط  اوى و. زياد بيضمهاا

.
            **********************************

سهي بتنزل السلم وبتدور على ريهام وبتشفها فى الجنينة 
وبتروح عليها و ريهام قاعدة سرحانة

سهي / ريهام مالك وشك متغير لية اوى كدة 

ريهام مسكة فى اديها علبة و سهي بتخدها من اديهاا وبتشفهاا

ريهام / انتى حامل بجد مبروووك ياروحى

 
كنزة / هششش لااا مش عارفة لسة

سهي / يعنى مستنية اية يلا تعالى نعمل الاختبار

ريهام /ولو مطلعتش حامل

سهي / واية المشكلة يعنى ممكن نروح نشوف الاول
 
ريهام / بس يعنى انا مش حاسة بدوخة ولا اى حاجة من بتاعت الحمل بس يعنى بقالى شهرين

سهي / احنا هنفضل نتكلم كتير خلينا نتاكد الاول

سهي بتشد ريهام من اديهاا وبتخدها على الفيلااا

.
            **********************************

فى الليل

 
زياد بينزل تحت ولينا  فى الجنينة مع فريدة وفهد بيلعب حوليهاا

لينا / زياد برضو مش عوزة تخرج من الاوضة

 
زياد / لاا ولا عوزة تاكل حااجة

لينا / ربنا يهدى الحاال انا مش عارفة مين بس الى حسدكو

فهد بيقع على الأرض و  زياد بيجرى علية

لينا / انا قولتلك متلعبش هناك فى مياة مفيش فايدة فيك

زياد / يلا روح خلى سالى تغيرلك هدومك يلااا

وفهد بيجرى على البيت

لينا / زياد اية رايك تاخد شمس وتسفرو اى حتى تغيرو جو 
ممكن فرنسا انا سمعت ان هناك فى اجهزة متطورة وممكن يكون فى حل لكل حاجة ربينا اعلم يعنى

زياد / هفكر

زياد بيسيب لينا وبيطلع على الاوضة وبيسمع شمس بتصرخ

 
شمس / انت اية الى عملتو دة اووووف ابعد عنى. روووح من هناا

زياد بيدخل  وبيشوف فهد خارج من الاوضة وبيجرى على برة وخايف اوى

زياد / شمس فى اية

شمس / شايف عمل اية هدومه كلها تراب وطيين 

زياد / يعنى دة بيخليكى تتعصبى علية للدرجة دى

شمس بتبص لزياد بغضب وبتروح بتطلع هدوم وبتروح على الحمام  و زياد بيقاعد على طرف السرير ومدايق اوى 
 و بعد شوية شمس بتخرج من الحمام وبتروح قدم المرايا
وفجاة بتعيط اوى  و زياد بيروح عليها  وبيملس على شعرهاا  و شمس بترفع عيونها بتبصلو

شمس / انا اسفة

زياد بيوقفها قدمها

زياد / حياتى انا جمبك انتى بتعذبى نفسك لية دة قدر ربناا الدكتورة مقلتش انك مش هتجيبى ولاد تانى هى قالت شوية وقت

شمس / زياد

زياد / عيونى

شمس / عوزة ابدا فى العلاج من بكرة

زياد بيحضنهاا اوى و شمس بتلف درعها حولية

زياد / من بكرة ياروحى ومعاكى فى كل خطوة بتخطيها

زياد بيبسها من جبنهاا و شمس بتبتسم.

شمس / انا زعلت فهد خلينى اروح اشوفو

لينا بتدخل وفى اديها فهد

لينا / خلتو شمس فهد جاى يعتزر منك علشان زعلك

شمس بتبص لفهد وفهد بيستخبي ورى امو و شمس بتروح علية وبتنزل لمستواة

شمس / انت زعلان منى

فهد / اسف 

شمس دموعها بتنزل وبتمسك ايدو وبتبسهاا

 
شمس / انا الى اسفة ياروحى

فهد / ماما بتقولى الصغيرين هما الى يتاسفو من الكباار

شمس بتمسح دموعها وبتبتسم اوى لفهد

 
شمس / بس لما الكبار بيغلطو لازم يتاسفو

وفهد بيمسح دموع شمس و شمس بتضحك اوى وبتبوس ايدو  و فهد بيروح على شمس وبيلف دراعو حولين رقبتهاا  و شمس بتحضنو اوى

زياد / لاااا كدة كتير اوى

شمس بتبص لزياد وبتضحك و زياد بيروح يحضن شمس وهى شيلة فهد فى حضنهاا

وردة ✍️

ليست هناك تعليقات