إبحث عن موضوع

عشق و لكن 🌸الحلقة الثالثه🌸

الحلقة. 3

🌺  عشق و لكن   🌺

و سامح بيمسك ايد سلمي و مرون بيبعدو بيضربو وبيحدفو فى البحر و مرون بياخد سلمي فى حضنو و سامح فى البحر وبصوت عالى

سامح \انا بحبك يا سلمي انت سامع يا مرون انا بحبها

--مرون بياخد اختو وبيمشو و سلمي بتعيط ومسكة فى مرون اوى --

حمزة \ انا بحبك يا سلمي مش هسيبك يا سلمي مش هسيبك

مرون \ لو قربت من اختى تانى ولا لمستها هكسرلك ايدك انت فاهم

هسيبك

سامح \ سلمي سلمي

و مرون بياخد سلمي على الاوتيل و سلمي بتعيط و مرون طلبلها عصير لمون

سلمي \ ممكن اطلب منك طلب

مرون \ انتى تؤمرى يا روحى

سلمي \ ممكن بابا ميعرفش بالى حصل

مرون \ بس

سلمي \ وحياتى عندك

مرون \ ماشى بس اشربى العصير

-- وبتيجى صحبت سلمي ندي

ندي \ سلمي وحشينى اوى

سلمي \ندي انتى اكتر وحشتونى كلكم

ندي \ كدة تختفى الفترة دى كلها وتسبينا

سلمي \ معلش باة ظروف

و ندي بتبص لمرون

ندي \ مرون عامل اية

مرون \ اهلا ندي انتى الى عملة اية

ندي \ انا بعرف اخبارك من الجرايد وانت مشرفنا

سلمي \ احكيلى عملة اية والبنات عملين اية

ندي \ احنا زى محنا مكملين مع بعض وكبرنا الفرقة وبقينا معروفين

سلمي \ مبروك ياستى

ندي \ وحشينى ووحشنى صوتك يا سلمي

سلمي \ وانتى كمان

ندي \ طب النهاردة عندنا حفلة فى الاوتيل هنا لازم تيجى

سلمي \ بس انا تعبانة اوى

ندي \مفيش اعذار وهاتو هبة كمان معاكو

مرون \ ان شاء الله

ندي مشيت --

سلمي \ مش حبة انى اروح الحفلة دى

مرون \ لا هنروح مع بعض كلنا ونرقص كمان

سلمي \ مرون

مرون \ نعم

سلمي \ انت طيب اوى

-- مرون خد سلمي فى حضنو

مرون \ ربنا يخليكى ليا وانا عوزك النهاردة احلا وحدة فى الحفلة

سلمي\ حاضر

--وراحو على اوضهم و سلمي بتدور على لبس مناسب ومش عرفة وبتدخل هبة وبتلقى سلمي قلبة الهدوم بتاعتها

هبة \ اية الى انتى عملة دة

و سلمي حكتلها على الحفلة

هبة \ طيب ممكن تروحى تخدى شور عقبال ما اطلعلك انا اللبس

و سلمي راحت على الحمام وخرجت بتلقى هبة جيبلها فستان من عندها

سلمي \ اية دة

هبة \ دة فستان

سلمي \ يا سلام ما انا عرفة انو فستان

هبة \ ممكن مرة وحدة تسمعى كلامى وتلبسى الى انا اختارو

سلمي \ لا انتى عرفة انى مش بلبس الحجات دى

هبة \ انتى طول الوقت جينز جينز علشان خاطرى بليييييز

سلمي \ بس دة عريان اوى

هبة \ وحياتى عندك

سلمي خدت الفستان ولبستو وطلعة زى القمر فية وهو فستان طويل اسود ومفتوح من الضهر ومفتوح من تحت

سلمي \ مش هعرف امشى كدة هلبس شال علية

هبة \ لا خلية كدة انتى كدة هتسحرى الحفلة

وبيدخل مرون وهو لبس بدلة

هبة \ ايوة باة اية الحلاوة دى يا كابتن

مرون \ انتى سلمي اختى

سلمي \ مرون انا مكسوفة اوى

مرون \ دة انتى طلعة قمر

مرون \ وانا

هبة \يعنى انا هدخل الحفلة معاية اجمل بنتين فى العالم كلو

هبة \ مش للدرجة دى

-- وكلهم مبسوطين وبيروحو على الحفلة

سلمي \ انا نسيت الشال

هبة \ خليكى كدة

سلمي \ لا انا هروح اجيبو وانتو ادخلو الحفلة

سلمي راحت جابت الشال و مرون و هبة فى الحفلة و سلمي دخلت والناس كلها عنيها على سلمي و سلمي بتدور على هبة و مرون و ندي هى الى بتغنى وبتشاور لسلمي من بعيد و سلمي بتشاورلها و ندي بتخلص وبتقدم مغنى تانى
وبيطلع المغنى وبيبدا يغنى / حمزة \

و سلمي بيعجبها صوتو اوى وبتبص علية بتلقية هو نفس الشاب و حمزة بيشفها من بعيد وبينزل من على المسرح وبيرحلها و سلمي عملة نفسها مش وخدة بلها والاغنية بتخلص

حمزة \ مش انتى الانسة المجنونة بتاعت الايس كريم

سلمي \ انت الى مجنون وكمان بتغنى

و سلمي بتمشى وبتسيبو وبتروح تقف جمب البسين
و حمزة بيغنى تانى

وبيروح عند سلمي وبيغنى جمبها و سلمي كل شوية بتغير مكنها وبتروح بعيد عنو وهى بتتحرك بتتكعبل وكانت هتقع فى البيسين و حمزة بيلحقها قبل ماتقع وبيمسكها وبيضمها على صدرو وهم الاثنين عنيهم فى عيون بعض وكانهم فى عالم تانى عالم ليهم لوحدهم هم الاتنين

و هبة بتشوف سلمي بتجرى عليها وبتمسكها

هبة \ سلمي حببتى فيكى حاجة

سلمي \ لاانا انا

هبة \ ايه مالك

و سلمي بتبص على حمزة و حمزة اختفا

هبة \ انتى بتدورى على مين

سلمي \ انا ديخة شوية انا هروح على الاوضة ارتاح

و سلمي بتخرج من الحفلة وبتدور على حمزة ووقفة برة وبتخرج هبة

هبة \سلمي انتى بتدورى على مرون مرون راح يجيب بابا من المطار وزمنهم على وصول

سلمي \ انا هخرج اتمشى وهستناهم برة

هبة \ الجو برد عليكى كدة فين الشال

سلمي \ مش عرفة شكلو وقع منى فى الحفلة مش مشكله انا مش بردانة روحى انتى على الحفلة علشان صحابك

و سلمي بتخرج برة وبتتمشى وبتروح على الشاطىء وسرحانة وفى حد بيجى من وراها وبيمسك اديها اوى

سلمي \ سامح سيب ايدى انت بتوجعنى اوى

سامح \ حسيى بالوجع الى انتى عملهولى

سلمي \ سبنى يا مجنون ايدى بتوجعنى

سامح \ انا بحبك يا سلمي ومش قادر ابعد عنك مش قادر

سلمي \ وانا بكرهك سيب ايدى

سامح \ يباة الكلام الى فى دماغى صح

حمزة \ طلعنى من دماغك القذرة

سامح \ انتى بتحبى حد غيرى صح

سلمي \ انا انا مبحبش حد انت كرهتنى فى الحب سيب ايدى يا حيوان

سامح \ انا هعرفك الحيوان دة ممكن يعملك اية

وسامح بيحاول يبسها غصب عنها و سلمي بتصرخ وبيجى مرون ومعاة عاصم والد سلمي وبيسمعو صوت سلمي وبيجرو عليها و مرون بيمسك سامح بيبعدو عن سلمي وبيضرب فية

مرون \ انا قولتلك لو لمست اختى تانى هكسرلك ايدك

و سلمي جريت على ابوها و بتعيط وحضناة اوى ومخبية وشها فى حضنو

عاصم \ بنتى حببتى عملك اية الحيوان دة مرون مرون

سلمي \ لا يا مرون سيبو مضيعش نفسك على واحد ميستهلش

و مرون بيروح على سلمي و سلمي بتدوخ و مرون بيشلها وبيروحو على الاوضه

ليست هناك تعليقات