إبحث عن موضوع

رواية ادم و حواء الحلقه 73

🍎    الحلقة      ٧٣    🍎

🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎

 شمس / انا كلمت فهد النهاردة وقالى ان فى مشكلة كبيرة حصلت بين والدو ووالدتو

زياد / مشكلة اية يعنى

شمس / سعود طلع متجوز على ليناا

زياد / اية ازااى يعمل حاجة زى دى

شمس / ممكن تهدى شوية

زياد بيطلع الموبيل

شمس / زياد اهدى الاول ليناا مش مستحملة كلام تانى ممكن تهدى وتفكر الاول قبل ما تتكلم معااها ولازم كمان تتكلم مع سعود كمان

زياد بيرمى الموبيل وبيمسك دمااغو و شمس بتطبطب على ضهرو بحنية و زياد بيحط راسو على صدرهاا زى الطفل الصغير و شمس بتمسح على شعرو بحنية

رودى مع حسام فى العربية

رودى / لو سمحت نزلنى هناا

حسام / هناا فيين

رودى / انا هروح اجيب حاجات لياا وبعدها هروح على البيت
 
حسام / قوليلى على العنوان وانا هوصلك

رودى / لا شكرا

حسام / قولتلك انا هوصلك انتى لية بتعندى معايا فى كل حاجة

رودى / انا مش بعند معاك ولا حاجة انا بس مش حبة وجودى فى اى  مكان انت فية

حسام بيوقف العربية

حسام / خلاص عرفت انا غلطان انى حكمت عليكى قبل 
ما اعرف الى حصل اسف اسف

رودى بتبصلو وبتبص فى الاتجاة التانى  و حسام مخنوق اوى وبيتنهد

رودى / خلاص انا فهمت اوكى

حسام / قولى العنوان خلينى اوصلك

رودى / بصراحة انا مش عارفة العنوان بالظبط هو محل بيبيع اكسسوارات يدوية جميلة اوى شفتها على النت

حسام / انتى هبلة باة

رودى / ابو شكلك انا مش هبلة

حسام / انتى فاكرة نفسك فين اى مكن تشوفية على النت كدة تروحى عادى

رودى / وفيهاا اية هو انا لازم يعنى افكر ان كل الناس شريرين

حسام بيبصلهاا اوى وبيضحك اوى

حسام / شريرين ههههة

رودى بتبصلو وبتبتسم

رودى / ما انت بتعرف تضحك اهو

حسام بيظبط نفسو على الكرسى

حسام / هاتى العنوان

ورودى بتدى حسام الموبيل وبيشوف العنوان وبيتحرك بالعربية

.
            **********************************

زياد بيتكلم فى التليفون بعصبية

زياد / وازاى انا معرفش الى حصل دة لية انا مش اخوكى

لينا/ انت كنت تعبان ومش عوزة اتعبك بمشكلى اكتر

زياد / لينا كلامك دة بيعصبنى انتى من بكرة تيجى هناا عندى

لينا / زياد اهدى لو سمحت انا مش ناقصة

زياد / هحجزلك تذكرة بكرة الصبح

لينا / وفريدة وفهد

زياد / فريدة اية فريدة مش فى بيت جوزهاا وفهد بقي راجل اكيد يعنى مش هتخافى علية

لينا / حاضر حاضر بس انت متتعبش نفسك

زياد بيقفل التليفون مع ليناا وبيروح على البلكونة وبياخد نفس  و شمس بتروح علية وبتحضنو من ضهرو

شمس/ حبيبى كل حاجة هتكون تمام بس انت متتعصبش الله يخليك

زياد بيلف بيبص لشمس وبيلمس خدهاا بحب وبيضمهاا

زياد / مين يشوفك بس ويتعصب

شمس / حبيبى متكنش قاسى اوى على سعود اسمعو الاول

زياد / بكرة اختى هتكون عندى وبعد كدة اسمعو

شمس / انت تعرف ان شكلك بيكون وحش اوى وانت مكشر كدة

زياد بيبتسم اوى وبيبسها من خدهاا  و شمس بتحضنو وبتتعلق فى رقبتو

شمس / خلينا ننزل نقاعد فى الجنينة شوية انا وانت بهدوء

زياد / طب مانقاعد انا وانتى هناا وفى هدوء بردو

شمس بتضحك و  زياد بيضمها

شمس / يلاا تعالة احنا فى الربيع والورد كلو فتح تحت فى الجنينة

شمس بتسحب زياد من ايدو وبينزلو على الجنينة وبيشوفو 
محمود و  سهي قاعدين مع بعض وبيضحكو

شمس / شفت اهم اخدو المكان الرومنسى بتعناا 

سهي و محمود بيضحكو

سهي / هو انتو بترحمو دة انتو فى كل حتة رومنسية

شمس بتقرب على زياد وبتلف درعها حولين خصرو

شمس / اوعى تحسديناا

محمود / تعالو اقاعدو معاناا

وبيقاعدو مع بعض كلهم 

.

            **********************************


 حسام بيقف بالعربية

 
حسام / العربية مش هتدخل المكان دة

رودى / خلاص خلينى اروح انا

حسام / استنى ريحة فيين انا جاى معااكى انتى امانة معاايا
 
رودى / لو غصب عنك لاا

حسام/ قولتلك مبعملش حاجة غصب عنى

وحسام بيروح مع رودى وبيمشو مع بعض

رودى / المفروض انا المحل يكون هناا

حسام / ومش موجود يلا خلينا نرجع تانى للعربية

رودى / لاا احنا لسة المفروض نمشى يمين فى شمال تانى

وحسام بيمشى مع رودى

رودى / اهو هو دة المحل هو دة وصلناا وصلناااا

وحسام بيبص لرودى قد اية حركتهاا طفولية اوى

حسام / هشش الناس بتبص عليناا وطى صوتك

ورودى بتروح على المحل ومبسوطة اوى وحسام معاهاا وبتشوف الاكسسوارات وبتعجبهاا اوى

رودى/ حسام شوف دى ودى حلوين اوى الالون جميلة

حسام بيقف بيتفرج عليهااوهى بتجرب الاكسسوارات وبتتفرج على نفسها فى المراياا وبتضحك اوى وبتاخد حاجات كتيير وبتروح علشان تحاسب بالفيزا

 
الكاشير / اسفة متنفعش هناا

رودى / بس انا مش معايا فلوس كاش

الكاشير / اسف يافندم

حسام بيقرب عليهم وبيطلع الفلوس وبيدفع الحساب هو 
وبيخرجو من المحل

رودى / اسفة مكنتش اعرف انهم

حسام / عادى اعتبريهم هدية اننا اتصالحناا خلاص

رودى / بس لو جبتلى ايس كريم بالكريز البرى هسمحك اكتر

حسام / مستغلة كماان

رودى / يعنى حاجة زى كدة

وحسام بيضحك هو ورودى وبيخدها وبيروحو

.
            **********************************

كريم معاة ياسين وريم فى التاكسى بيوصلو  ريم للبيت

كريم / هكلملك بالليل 

ريم  /اوكى

كريم / مع السلامة

 
ريم / مع السلامة

وكريم بيقف بيبص على ريم لحد ما بتدخل بتبعد عن نظرو خالص

ياسين / ماكان ناقص روح معاها جوة احسن

كريم / متتكلم احسن مااشى

ياسين / ماشى يا عم الرومنسى

كريم / ياسين متعصبنيش

ياسين / خلاص يلا التاكسى واقف مستني

وبيركبو التاكسى وبيمشو وبيروحو على الفيلااا

.
            **********************************

شمس بتروح لزياد الى قاعد فى الجنينة لوحدو

شمس / حبيبى انا عملتلك فنجان قهوة

زياد / حببتى بتتعبى نفسك لية تسلم ايدك ياروحى

زياد بيبوس ايد شمس

شمس / بما انك دلوقتى هاادى شوية ممكن اتكلم معاك بس من غير عصبية لو سمحت

زياد / حياتى اكيد الى يشوفك ميتعصبش ابدا

شمس / ليناا مش عوزة تنفصل عن سعوود

زياد / تيجى هناا وبعد كدة نتكلم

شمس / زياد

زياد / شمس انا مش هحاسب سعود انو اتجوز على اختى لااا انا هحسبو انو غدر بياا قبل اختى

شمس بتمسك ايدو وبتروح علية بتلف ورى وبتحضنو من ضهرو

شمس / حبيبى فى تفصيل انت متعرفهاش عن الموضوع الجواز دة اولا انت عارف ان اهل سعود وخصوصا والدتو مش بتحب ليناا من زمان وكانو بيضغطو علية انو يتجوز بنت خالو وقبل ما والدتو تتوفى اجبرتو انو يتجوزهاا غصب عنو

زياد / وانا طبعا لازم اصدق ان سعود صحبى اتجوز بنت خالو غصب عنو صح شمس انا مش طفل صغير علشان اصدق الكلام دة 

شمس / حبيبى ممكن تهدى لية بتتعصب كدة

زياد / ما انتى بتقولى كلام يعصب

زياد بيمشى وبيسبهاا وبيدخل على الفيلااا

شمس / اووف اووف

كريم بيوصل الفيلااا هو و ياسين و شمس بتشفهم وبتروح عليهم

شمس / حمدالله على السلامة

ياسين / انا اسف

شمس / اكيد مش هتتاسف ليا انا يلاا روح والدتك مستنيك

 
ياسين لسة هيمشى

شمس / ياسين لو زعلت صاحبة  عمرى تانى هنسا انك ابنهاا وهحسبك بطرقتى انا

ياسين بيبتسم لشمس وبيدخل على الفيلاا  و كريم بيروح على امو

كريم / فين المكافأة بتعتى باة

شمس / مكافأة اية

كريم / مش انا رجعت ياسين

شمس / فين اختك

كريم / رودى يااة دة انا نستهاا خالص

شمس / فى حد ينسا اختو برضو كلمهاا بسرعة

وكريم بيطلع الموبيل وبيشوف رنات كتير من رودى ولسة هيتصل بيهاا بيشوف حسام معاة رودى دخلين بالعربية

.
            **********************************


ليا فى الجامعة مع اصحابها

يارا / ليا انتى من امتى وبتيجى الجامعة وبتحضرى محاضرات

 
ليا / من دلوقتى كل المحاضرات هتشوفينى هناا
 
يارا واصحابهم بيبصو لبعض بتعجب لحال لياا الغريب

ليا / يلا يا بنات مدام مفيش محاضرات انا همشى عندى مذاكرة كتير

وليا بتمشى

يارا / هى ليا من امتى وهى متغيرة كدة

ليا بتقف قدم الجامعة وبتتنهد وبتكلم نفسها

ليا / ماشى يا كريم علشانك انا مستعدة اعمل اى حااجة

وليا بتوقف تاكسى وبتمشى

.
            **********************************

شمس مع كريم وحسام ورودى

شمس / تعبناك معانا ياحسام

حسام / متقوليش كدة يا خالتو ولا تعب ولا حااجة

شمس / تعالة ارتاح طب من الطريق

حسام / لازم ارجع الشركة

وحسام بيمشى ورودى بتبص لحسام وهو ماشى

كريم / هاا عملتى اية النهاردة يا بياض الثلج

 
رودى بتضحك وكريم بيحط دراعو حولين رقبت اختو وبيقاعدو فى الجنينة مع بعض

.
            **********************************

شمس بتطلع على الاوضة وبتشوف زياد نايم على ضهرو على السرير وحاطط ايدو على عيونو و بتقرب منو وبتبعد دراعو عن عيونو وبتنام على دراعو

شمس / انت زعلان منى

زياد بيبصلها اوى و شمس بتخبى وشها فى حضنو و زياد بيلف دراعو الاتنيت حوليها و شمس بتنام على صدرو

شمس /حبيبى اسفة لو زعلتك منى انا مقصدش انى ادافع عن سعود بس

زياد بيحط ايدو على شفايفهاا

زياد / اسف انى اتعصبت عليكى يا روحى انتى الى متزعليش منى

شمس / مهما  تعمل انا مستحيل ازعل منك ابدا

زياد بيبسها من شفايفهاا  و شمس بتبصلو بحب وبتنام على صدرو

.
            **********************************

ياسين واقف قدم اوضة ريهام

ياسين/ امى طب افتحيلى الباب والى انتى عوزة تعملية فيا

  
كريم بيكون رايح غرفتو وبيشوف ياسين واقف بيحاول يصالح امو و بيضحك على ياسين وبيروح اوضته

ياسين / امى لو مفتحتيش الباب وقولتيلى انك سمحتينى والله هخرج من هناا ومش هتشفينى تاانى

ريهام بتفتح الباب بسرعة و ياسين بيترمى فى حضنهاا

ياسين/ سمحينى الله يخليكى يا امى

ريهام بتعيط وبتحضنو اوى

.
            **********************************

كريم بيتصل بريم وريم فى الحمام ومش سامعة الموبيل
وبيكرر الاتصال تانى وريم بتسمع الموبيل وبتروح علية بتشوف اسم كريم بتبتسم

ريم / كريم

كريم / لو مشغولة خلينى اكلمك وقت تانى

ريم / لا بدا

كريم / انتى عاملة اية

ريم / احنا لسة سيبين بعض من ساعة واحدة يعنى

كريم / بس حبيت اطمن عليكى

ريم بتبتسم اوى وبتخرج البلكونة

ريم / شايف غروب الشمس قد اية جميل

كريم بيخرج البلكونة وبيبص على غروب الشمس

ريم /جميل اوى

كريم /انتى اجمل

ريم بتسكت ومش عارفة تتكلم

كريم / ريم

ريم / نعم

كريم / اتكلمى بحس براحة لما بسمع صوتك

ريم / لاياشيخ

كريم بيضحك اوى

.
            **********************************           

حسام فى العربية وبيقف قدم الشركة ولسة هينزل وبيشوف 
انسيال بتاع رودى واقع منهاا على الكرسى وبيمسكو وبيبصلو اوى

 
رامى /حساام حساااام

وحسام بيتخض

رامى / فى اية مالك

حسام / رامى انت طلعت منين

رامى / انا مستني هناا من ساعتين عوزك فى موضوع مهم

حسام/ خلينا نروح المكتب ونتكلم

وحسام ورامى بيدخلو الشركة

.
            **********************************

شمس بتخرج من الحمام ولبسة قميص نوم دهبى طويل وبتروح تحط ميكاب هاادى جميل وبتحط برفاان وبتبص لزياد الى مش حاسس بوجدهاا خالص وبتدايق اوى وبتلبس الروب بتعهاا و  زياد قاعد  بيشتغل على الاب توب بتاعو ومعاة اوراق كتيير

شمس بتروح تقاعد قدم التلفزيون وبتقلب فى القنوات بملل 
و كل شوية تبصلو ومديقة اوى وبتعلى صوت التلفزيون اوى 
وبتبص لزياد و بتعمل نفسهاا مش وخدة بلهاا ان الصوت عالى وانها مستمتع

زياد / شمس شمس

شمس بتعمل نفسها انها مش سمعااة  و زياد بيقرب منهاا وبيمسك الريموت بيوطى التلفزيون

شمس / فى اية لية وطيتو

زياد /  ومن امتى وانتى بتحبى صوت التلفزيون عاالى كدة

شمس / والله ومن امتى وانت بتحب تشتغل فى البيت كمان

 
زياد / لاااايعنى انتى عملها عند يعنى علشان بشتغل

شمس / يعنى حااجة زى كدة

شمس بتمسك الريموت وبتعلى الصوت تانى

زياد / وطى الصوت

شمس / اية بتقول اية مش سماعة منك حااجة على صوتك

 
زياد / شمس وطى الصوت احسنلك

شمس / اية بتقول جعاان

زياد بيجرى فجاة على شمس و شمس بتجرى بسرعة بعيد قبل مايمسكهاا

زياد / شمس هاتى الريموت يا شمس

شمس / لااااا مدام فى شغل يبقي فى دوشة اوكى

زياد / انتى بتتحدينى يعنى يا شمس

شمس / احسبها زى ما انت عاوز

زياد / والله احنا كبرنا على الحركات دى هااتى الريموت

شمس / نعم كبرنا اتكلم على نفسك انت انا زى ما اناا

شمس بتقلع الروب و زياد بيبصلهاا وبيرفع حوجبو وبيحك شعرو

زياد / صغيرة ومفعولك قوى خلاص انا استسلمت

 
شمس بتهز اكتفهاا بلااا

زياد / تعالى

شمس بتهز اكتفهاا حركة طفولية وبتضحك

زياد / شمس اعقلى يا حياتى تعالى انا عاوز اتكلم معاكى فى موضوع مهم

شمس بتهز كتفهىاا بلااا

زياد بيجرى ورها و  شمس بتتكعبل فى السجادة وبتقع على الارض

زياد /شمس شمس

وبيجرى عليهاا بسرعة

زياد / حياتى انتى كويسة فيكى حااجة

 
وبيمسح خدها بايدو بحنية وبخوف

شمس /حبيبى اهدى مفيش حااجة بس اتكعبلت بس

زياد بيمسك رجليهاا

زياد/ حاسة بحااجة تحبى نروح المستشفى

شمس بتمسك ايد زياد وبتخلية يبصلهاا وبتحط اديهاا على خدو

شمس/حبيبى انا كويسة مفيش حااجة لية الخوف دة كلو

زياد بيتنهد وكانو كان حابس انفااسو فى صدرو وبيحضنهاا اوى على صدرو وبيملس على شعرها بحنان وبيشلهااا 
على دراعو و شمس بتتعلق فى رقبتو وبيبصلهاا اوى

زياد / انتى خلاص اختى عقلى منى

شمس / عقلك بس

زياد / عقلى وقلبى وروحى وحياتى

شمس / انت كلك ملكى انااا

زياد بيبسها من جبنهاا و شمس بتحضنو اوى

.
            **********************************

حسام قاعد مع والدو ووالدتو على السفرة

سراج / انت خلصت كل اجرات الارض بتاعت جوز خالتك

حسام / اة والعقد اتسجل وكل التصميم جاهزة بس الارض مش كبيرة شوية

سراج / فعلا كبيرة جدا

ابتسام / يمكن هيعمل على باقى الارض مشروع تانى
 
حسام / ممكن لانو واخد مساعة ٤٠٠ متر هيعمل فيها البيت وفى ٨٠٠ متر تنين

ابتسام / فعلا مساحة كبيرة

سراج / ربنا يوسع علية ويزيدة من فضلة بس انا متاكد ان فى تخطيط فى دماغو تانى مش عارف هو ناوى على اية

ابتسام / خير ان شاء الله

موبيل حسام بيرن وبيشوف اسم ريم

ابتسام / مين الى بيتصل

حسام / مفيش دة رامى بعد ازنكو

ابتسام / طب انت مكملتش اكلك يا ابنى

حسام / لاا انا شبعت الحمد لله

وحسام بيروح على اوضته وريم بتتصل تانى وحسام بيبص للاسم اوى وبيتنهد وبيتردد انو يرد عليهاا 

حسام / اهلا ريم

ريم / يعنى مش عاوز ترد علياا

حسام بيسكت

ريم / حسام انت اخوياا الى وقت الضيقة لازم تكون جمبى ازاى تسبنى الفترة دى كلهاا وحتى ولا سؤال منك

حسام / صدقينى مش قادر

ريم دموعها بتنزل

ريم / اسفة بجد اسفة

حسام / انتى مغلطيش فى حاجة علشان تتاسفى منى بس 
ادينى فرصة اجمع نفسى من جديد

ريم / هستناك تكلمنى علشان تقولى انك عزمنى على مشاوى

 
حسام بيبتسم

حسام / بس انا الى هدفع المرة دى

ريم / طبعا انت الى هتدفع زى كل مرة

.
            **********************************

 زياد. بيخبط على اوضة كريم  و كريم قاعد بيشوف المواد الى عندو

زياد / ممكن ادخل ياحضرة البش مهندس

كريم / باباا اتفضل طبعااا

زياد بيقاعد مع كريم وبيبص على كشكول المحاضرات

زياد / يعنى السنة دى جاهز ان شاء الله

كريم / متقلقش مش ناوى اخذلك ابدا

زياد بيملس على شعر كريم بحنية ومبسوط اوى من التغير الى كريم وصل لة و شمس بتدخل

 
شمس / انت هناا وانا بدور عليك فهد مستني تحت

كريم / فهد هو جية امتى مقليش انو جاى مصر

زياد / جهزى مفتاح شقة امى علشان لينا هتعيش هناك هى وفهد

زياد لسة هيخرج من الاوضة

 
شمس / بس فهد جاى لوحدو

زياد بيبص لشمس بغضب وبينزل وفهد اول ما بيشوفو بيقف

 
زياد / فين امك

فهد / خالى ممكن نتكلم بهدء شوية

زياد / قولتلك فييين امك

فهد / خالى امى مش هتيجى مصر هى

زياد بيمسك فهد من هدومه بقوة و شمس بتجرى على زياد وبتقف بينو وبين فهد بسرعة

شمس / زياد سعود ولينا قدرو يتفهمو خلاص وحلو المشكلة الى كانت بنهم

زياد / ازااى امك تسمحو بالسهولة دى لية هى ملهااش اهل هى مش متطرة انها ترضى بالامر الواقع ابدا

فهد / خالى جواز ابويا دة جواز على الورق وبس

زياد / الكلام دة انا معرفهوش يا اما تسافر وتجيب امك هناا 
يا اما تنسا ان ليهاا اخ عايش على وش الدنياا انت فااهم

فهد / ياخالى

زياد بيبص لشمس بعضب

زياد / وانتى كنتى عارفة كل حااجة صح

شمس بتمسك ايد زياد

شمس /زياد انا

زياد بيضرب ايد شمس بعيد بقوة و شمس كانت هتقع وفهد بيلحقها بسرعة  و شمس بتبص زياد بحزن  وبتطلع على اوضتها

زياد / شمس استنى

شمس بتطلع على اوضتها ومديقة اوى

.
            **********************************

وكريم محمود و علي  بيكونو واقفين على السلم وسمعو كل حاجة

محمود / كريم خد ابن عمتك يرتاح فى اوضتك

 
فهد / لا انا حجزت فى فندق قريب من هناا

زياد بيبص لفهد بغضب

زياد / اسمع الكلام يلاا روح مع كريم

وفهد بيروح مع كريم على الاوضة بتعتو

.
            **********************************


ريم قاعدة قدم التلفزيون لوحدهاا وبتتصل بامهاا

ريم / ماما الوقت اتاخر انتى جاية امتى

مريم / الو ريم انا مش سماعة حااجة ريم الوووو

ريم / الوو ماماا ماماااا الووو

وريم بتبص للموبيل بتعها ومفيش شبكة  و الشغالة بتخرج من المطبخ

الشغالة / ياست ريم انا خلصت كل حااجة تؤمرينى بحااجة

ريم / لا شكرا

وريم بتديهاا فلوس

ريم / مع السلامة وسلميلى على الاولاد

الشغالة / ربنا يسترهاا معااكى ويكافيكى شر ولاد الحرام يارب

ريم / شكرا

الشغالة / المدام لسة مرجعتش تحبى استنى معااكى لحد ما ترجع

ريم / لاا روحى انتى زمان ولادك مستنين الوقت اتاخر وخلى حد من الامن يوصلك بالعربية

الشغالة / ربنا يكرمك مايحرمك ياارب

والشغالة بتخرج وريم بتطلع على اوضتها وبتاخد ملف وبتقاعد على المكتب وبتقرا فية وبتسمع صوت تحت فى الفيلاا

ريم / اكيد ماما وصلت

وريم لسة هتخرج من الاوضة والموبيل بيرن وبيكون كريم

ريم / الو كريم

كريم / بتصل بيكى من بدرى الموبيل مقفول...

ريم / بس الشبكة مش مظبوطة

وريم بتكلم كريم وبتخرج من الاوضة وريم بتشوف فى اتنين ملثمين دخلين اوضة المكتب بتكتم صوتهاا وبترجع بضهرهاا لاوضتها بسرعة

كريم / ريم الوو رحتى فيين الووو

ريم / كريم كريييم

كريم / فى اية ريم اتكلمى

ريم / كريم انا انا شفت فى اتنين ملثمين دخلين اوضة بابااا انا لوحدى

كريم / ريم اهدى انتى فييين

فهد / كريم فى اية مالك

كريم بيجرى على برة بسرعة وبيخبط فى ليااا

لياا / ااة كريم

كريم / ريم ردى علياا ريم

ليا / فى اية ريم ملهاا اتكلم

وكريم بيبعد ليا عنو وبيجرى بسرعة على برة وفهد وليا بيروحو ورى  و كريم بيركب عربيتو وبيمشى

فهد /كريم استناااا كريم

لياا / فى اية
فهد بيبص للياا

فهد / مش عارف كان بيتكلم مع واحدة اسمهاا ريم

ليا / اكيد حصل حااجة وليا بتروح على عربية والدهاا

ليا / انت بتعرف تسوق

فهد / نعم

ليا / انت بتعرف تسوق ولا لاااا

فهد / انا اة

ليا / تعالة بسرعة تعاالة

وفهد بيسوق العربية بسرعة وبياخد لياا وبيمشو

كريم / ريم ردى علياا

ريم بهمس / كريم انا خايفة اوى

كريم عامل زى المجنوون

لينا / بسرعة انت مبتعرفش تسوق ولا اية سوووق بسرعة

فهد / انا كدة طاير

لينا /انا خايفة تكون ريم حصلها حااجة

فهد / ريم مين

لينا بتبص لفهد باستغراب

لينا / انت مين اصلاااا

فهد / السوال دة جة متاخر اوى انا فهد كريم بيكون ابن خالى

لينا بتبص لفهد   رودى بتدخل غرفة كريم

رودى  / فهههد فههد اووف راحو فيين..

محمود بيخرج من الفيلاا والعربية بتعتو مش موجودة

محمود / سهي سهي

محمود بيدخل على الفيلاا تانى

ريم وقفة ورى باب اوضتها وخايفة اوى وبتحاول تتصل بكريم تانى والموبيل بتعها مفيش شبكة وبتضرب الموبيل باديهاا بغضب وبتعيط اوى وبتسمع حركة ورى الباب 
بتبعد عن الباب بسرعة بخوف شديد

كريم بيوصل الفيلاا وبيشوف اتنين من الامن وقعين على الارض وبيجرى على الفيلااا بسرعة والباب مفتوح وفجاة كريم بيحس بحد ورى بيبص وري بسرعة بيشوف فهد ولياا

كريم / فهد

كريم لسة هيدخل الفيلاا بسرعة وفهد بيمسك ايدو

فهد / استنى هناا

كريم / مقدرش استنى ريم لوحدهااااا

وكريم بيدخل الفيلاا بسرعة

فهد / انتى خليكى هنااا متتحركيش

ليناا / لاا انا خايفة

فهد / خليكى ورى
 
 وفهد بيدخل بسرعة ورى كريم وبيشوف واحد ملثم بيطلع سلااحو وبيهجم علية وبحركة قوية منو بياخد منو السلااح بسرعة

فهد / انتو كام واحد هنااا اتكلم

المجرم / اتنين

وفهد بيضربو بدماغو بقوة والمجرم بيغماا علية  و ليا وقفة مرعووبة وبتبص لفهد اوى

فهد / كريم فين اوضتها

 
ليا /من هناا

وبيطلعو على اوضة ريم وكريم بيحاول يفتح الاوضة 
ومقفولة

كريم /  رييم ريييييم ريم

وفهد بيكسر الباب برجلو من خبطة وحدة وكريم بيدخل بسرعة

 
كريم / رييم

ريم / كريم

وكريم بيجرى على صوتهاا بسرعة وبيشفهت مستخبية جمب الدولاب  و ريم اول ما بتشوف كريم بتترمى فى حضنو وبتعيط اوى

فهد / خليكو هناا مفيش حد يتحرك

وفهد بيخرج و ليا بتبص لريم وكريم

كريم / ريم انتى كويسة

ريم بتهز رسها بنعم وبتشوف ليا وقفة  و ليا بتروح عليهاا وريم بتحضنها اوى وبتعيط فى حضنهااا

ليا / انت هتسيبو لوحدو

كريم / دول اتنين بس فهد بياكل منهم على الفطار

كريم بيبص لريم

كريم / انتى كويسة متاكدة

وبيسمعو صوت خبط قوى وبيخرجو من الاوضة وبيشوفو فهد رابط المجرمين ومنيمهم على بطنهم على الارض

كريم /مش قولتلك

وردة ✍️

ليست هناك تعليقات