إبحث عن موضوع

رواية حب الي النهاية الحلقة 29

🌟 الحلقة ٢٩ 🌟

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

 جويرية / محمد 

والكل بيبص لجويرية اوى و جويرية بتتوتر من نظرتهم وبتروح على محمد

جويرية / محمد انت هتسبنى معاهم لوحدى 

محمد / انتو مع بعض متخفيش مش هيعضوكى 

جويرية/ لاياشيخ 

محمد بيضحك وبيمشى و جويرية بتقاعد مكانها وكلهم بيتكلمو مع بعض معادا هى قاعدة ساكتة لوحدها

جويرية / لمياء لو سمحتى عرفينى بس فيين اوضتي علشان انيم مؤيد 

ام نبيل / الاوضة الى هناك 

لمياء / تعالى معايا 

ولمياء بتاخد جويرية وبتروح على الاوضة و جويرية بتكون مخنوقة اوى 

ام نبيل / بس الصراحة البنت حلوة زى بنات التلفزيون ههههة 

ام احمد / ولا حلوة ولا حااجة

ام مازن / صلو على الحبيب المصطفى 

ام احمد ام نبيل / علية افضل الصلاة والسلام 

وبيسمعو حد بينادى 

ام نبيل / تعالة يا ابنى ادخل 

وبيدخل شاب ومعاة مراته واولادة التلاتة وبيسلمو عليهم ومحمد بيروح يقاعد مع الرجالة

      **********************************

جويرية / لمياء عوزة اقولك حاجة مهمة 

لمياء / فى اية 

جويرية / امبارح عبد الرحمن اتصل وكان كاوز يتكلم معاكى 

لمياء / لا مليش كلام معاة كفاية انو اخد ابنى منى 

جويرية / هو قالى ان ندمان وعوزك ترجعيلو 

لمياء / جويرية لو ابويا عرف او مازن هيطربقو البيت فوق 
دمغنا 

جويرية / ومين هيعرف بس احنا بس بنتكلم مش يمكن تقدرى تسمحية وخصوصا انو طلق مراتو التانية علشانك ورفض ينفذ كلام امو 

لمياء / بجد طلقها 

جويرية / اة هو قالى كدة بس عاوز يشوفك ويتكلم معاكى
 
لمياء / لا بلاش يا جويرية انا خلاص 

جويرية / علشان كدة لما عرفتى انو طلقها علشانك كنتى هتطيرى من الفرح 

لمياء / محمد عرف انك اتكلمتى مع عبد الرحمن 

جويرية / لا طبعا محمد راى زى راى عمو طبعا 

لمياء / بس انا خايفة لو ابويا عرف هيقطع رقبتى 

جويرية / المهم انك عوزة تشوفية وتتكلمو صح 

لمياء / يعنى 

جويرية / يعنى اية 

لمياء / ماشى موفقة 

وسارة بتدخل ومعاها بنت شابة جميلة فى سن سارة تقريبا 

سارة / جويرية دى دلال بنت عمى 

جويرية / اهلا يا دلال

دلال / اهلا يا جويرية 

لمياء / دودو وحشتينى مووت 

ولمياء بتحضن دلال و دلال بتشوف مؤيد وبتروح علية هى وسارة وبتلعبو 

دلال / دة ابن محمد ممكن اشيلو يا جويرية 

جويرية /يا سلام طبعا خدية ليكى كلو 

وبيضحكو اوى 

دلال / امال بيقولو عليكى انك 

جويرية بتبص لدلال اوى وبيدخلو الاوضة بنتين و لمياء بتجرى عليهم وبتهزر معاهم اوى وباين عليهم دمهم خفيف
ولمياء بتعرفهم على جويرية 

لمياء / دى مرات ابن عمى محمد  

 والبنتين بيروحو على جويرية 

ميساء / انا ميساء مرات نبيل 
 
روضة / انا رودضة 
 
ميساء / ليلى فيين انا مشفتهاش 

وبتدخل ليلى عليهم وبيحضنوها اوى ومبسوطين 

ليلى / امال فيين الولاد 

روضة / فى الجنينة خليهم برة يريحونا شوية 

ميساء / جويرية انتى من مصر صح 

جويرية / اة انا مصرية 

روضة / ومصر حلوة زى ما بيقولو 

جويرية / طبعا مصر ام الدنيا لازم تروحو علشان تشوفو بعنيكو
 
مؤيد بيعيط

جويرية / هاتى مؤيد يا سارة 

جويرية بتاخد مؤيد وبتطلع الرضعة بتعتو وبترضعو بيها 

ميساء / حلو اسم مؤيد اوى ميين الى اختارو
 
جويرية / انا و محمد اختارناة مع بعض

وبيقاعدو البنات بيتكلمو مع بعض وبيضحكو

ميساء / جويرية انتى صحيح اتجوزتى انتى و محمد عن حب زى ما بيقولو يعنى مش زينا زواج تقليدى 

ليلى / الحب الحقيقى بيكون بعد الجواز 

لمياء / وانا من راى ليلى 

جويرية / بس انا راى غيركو ان الحب الى بيجى بعد الزواج دة مش حب دة بيكون عشرة ومودة بين الزوج والزوجة مش اكتر
 
دلال وقفة هى وسارة بيسمعو جويرية 

دلال / الله عليكى يا جويرية سمعيهم الاتنين دوول 

ميساء / والله لو مسكتيش هقول لاخوكى يعلقك من عيونك 

سارة / تعالى يا دلال نخرج نشوف بيعملو اية برة 

دلال وسارة بيخرجو برة 

ميساء / كملى كملى كلامك جميل يا جويرية 

لمياء / وصوتها اجمل 

روضة / انتى صوتك حلو بتغنى يعنى 

جويرية بتضحك 

جويرية / عرفتى ازاى يا لمياء انا مغنتش قدمك قبل كدة 

لمياء / سمعتك وانتى بتغنى لمحمد فى الاوضة 

جويرية بتضرب لمياء 

جويرية / قليلة الادب انتى 

وبيضحكو 

ليلى / وبتعرفى تغنى يعنى 

جويرية بتبص لليلى اوى ولمياء بتاخد بلها من نظرات ليلى لجويرية 

روضة / جويرية غنلنا حااجة 

جويرية / بس دلوقتى 

لمياء بتاخد مؤيد من جويرية 

لمياء / مؤيد اسمع امك هتغنى اية 

جويرية / الحب كله .. حبيته فيك الحب كله

محمد واقف مع ولاد عمو فى الجنينة بيتكلمو وبيهزرو مع بعض 

خالد ابن عم محمد 

خالد / اسمعوو اسمعو الله ميين الى بتغنى 

محمد بينتبة للصوت وبيبص على شباك اوضة البنات 

جويرية / ده العمر هو الحب وبس

وبتدخل الاوضة ام نبيل وام مازن و جويرية بتسكت بسرعة
 
ام نبيل / انتى الى بتغنى يا جويرية 

روضة / امى جويرية صوتها حلو اوى 

ام مازن / ومقلتليش قبل كدة لية 

جويرية / يعنى مجاش فرصة 

ام نبيل / طب يلا انتى وهى علشان تجهزو العشاء ولا احنا 
الى نروح نجهزو بدلكو 

والبنات بتروح ولمياء بتدى مؤيد لجويرية وبتخرج مع البنات 
 و جويرية بتاخد مؤيد معاها وبتخرج مع البنات 

      **********************************

محمد مدايق ان الشباب وقفين بيمدحو فى صوت جويرية 
وبيتغزلو فى صوتها 

محمد / خلاص انت وهى يمكن تكون اختك ولا مراتك 

خالد / بس مفيش عندنا حد بجمال الصوت دة 

محمد بيمشى وبيدخل وبينادى قبل ما يدخل 

ام مازن / تعالة يا محمد ادخل 

محمد بيدخل البيت 

محمد / مرات عمى لو سمحتى نادى جويرية 

ام مازن بتروح بتدخل المطبخ للبنات وبيهزرو جوة وبيضحكو 

ام مازن / جويرية محمد عوزك برة يلا روحى لجوزك 

جويرية معاها مؤيد وبتخرج بسرعة 

جويرية / حبيبى محتاج حاجة 

محمد / جويرية انتى الى كنتى بتغنى من شوية 

جويرية / وعرفت ازااى 

محمد / مش انا بس الى سمعت الشباب برة بيتغزلو فى صوتك 

جويرية / واية المشكلة 

محمد / المشكلة انتى مسمحش ان الشباب يمدحو ويتغزلو فى صوت مراتى وانا واقف 

جويرية / محمد انت سامع بتقول اية 

محمد بياخد مؤيد منها 

محمد / جويرية لما تحبى تغنى لازم تقوليلى الاول قبل ما تغنى وانا اقولك دة الوقت المناسب والمكان المناسب ولا لااا
  
جويرية / لو خلصت كلامك تسمحلى ادخل ولا دة كمان ممنوع اة وانا كمان بتنفس لو عندك مانع ممكن متنفسش تانى
 
جويرية بتمشى وبتسيبو و محمد بيروح عليها وبيمسك اديها بقوة
 
محمد / قولتلك لما بكلمك متمشيش وتسبينى 

جويرية بتشوف ليلى وقفة بتبص عليهم 

جويرية / محمد سيب ايدى لو سمحت 

محمد بيشوف ليلى وقفة وبيسيب جويرية و جويرية بتاخد مؤيد منو 

محمد / لا سبية انا هخدو عمى عاوز يشوفو 

جويرية بتبص محمد بحزن وبتطلع على الاوضة و محمد بيبص عليها لحد ما بتطلع وبيخرج برة والشباب بيخدو منو مؤيد اول ما بيشفوة وبيلعبوة ومؤيد بيضحك اوى 

      **********************************

 و جويرية قاعده فى الاوضة مديقة اوى و الشباب بيشوى على الشواية فى الجنينة وبيضحكو و جويرية مع البنات فى المطبخ بتعمل السلطة 

سارة/ جويرية محمد عوزك برة 

روضة / جويرية خدلهم السلطة معاكى 

جويرية بتاخد السلطة معاها وبتخرج لمحمد 

جويرية / نعم فى اوامر تانى 

محمد / هتفضلى مكشرة كدة 

جويرية / خد السلطة يا محمد و هات مؤيد 

محمد / مؤيد قاعد مع الشباب مبسوط متقلقيش علية 

جويرية / محتاج حاجة تانى 

محمد / انا مش هاكل هستنا اكل معاكى 

جويرية / لا انا هاكل مع البنات

وبيدخل خالد البيت 

خالد / محمد فين السلطة 

محمد / جويرية دة خالد ابن عمى انتى مشفتهوش قبل كدة 

جويرية / اهلا 

خالد / اهلا بيكى يا مرات اخى 

خالد بياخد السلطة من محمد وبيخرج بسرعة و محمد بيبص حولية وبيبوس جويرية من خدها بسرعة و جويرية بتتخض 

جويرية / محمد 

محمد / متزعليش منى مش عوزك تكونى مكشرة كدة 
على فكرة بيقولو الزعل مش حلو علشان بترضعى يعنى علشان مؤيد 

جويرية / لاياشيخ 

محمد / خلاص يا ستى انا كنت متعصب على الفاضى غنى 
اعملى الى انتى عوزاة المهم تبتسمى بس 

جويرية بتبتسم لمحمد اوى و صالح اخو نبيل وخالد بينادو على محمد علشان الاكل

جويرية / روح يلا علشان تاكل معاهم 

محمد بيبتسم لجويرية اوى وبيخرج 

      **********************************

جويرية بتدخل للبنات وبيكونو بيحطو الاكل علشان يتعشو 

ام مازن / فيين مؤيد مجبتيش مؤيد لية 

جويرية / محمد مش عاوز يسيبو 

ام مازن / تعالى يلا اقاعدي يا جويرية تعالى

 والبنات كلهم بيقاعدو وبيتعشو كلهم والكبار فى السن بينامو والبنات بتقاعد قدم التلفزيون وبيتكلمو مع بعض والشباب فى الجنينة 

سارة / يووة انا زهقت احنا كل مرة نقاعد هنا عوزة اخرج برة 

لمياء / جربى كدة علشان مازن يقطع رقبتك 

دلال / سارة عندها حق انا كمان معترضة وكمان الى برة ولاد عمنا واخوتنا فيها اية 

جويرية / انا هنادى محمد واقولو استنو شوية 

ليلى / بس اكيد مش هيواقف اننا نخرج نقاعد معاهم خدى براى المرة دى

جويرية / محمد جوزى وانا اعرفو كويس اكتر من اي حد

جويرية بتخرج ومازن بيشفها وبيشاور لمحمد ان جويرية عوزاة و محمد بياخد مؤيد وبيروح لجويرية 

محمد / اتفضلى البش مهندس الصغيير 

جويرية/ محمد البنات جوة زهقو اوى من الفرجة على التلفزيون خلونا نخرج نقاعد شوية هنا معاكو 

محمد / احنا شباب هنا 

جويرية / كل الى هنا مراتتهم واخواتهم اية المشكلة 

محمد بيبص للشباب وبيفكر 

جويرية / محمد بلييز بجد مليت اوى علشان خاطرى 

محمد/ ماشى خليهم يخرجو يلا تعالو 

جويرية بتفرح اوى وبتدى مؤيد لمحمد تانى وبتدخل للبنات 
 و محمد بيروح يبلغ الشباب وبيوفقو والبنات بيخرجو 
وكل واحد بيقاعد جمب مراتو او اختو و جويرية بتقاعد جمب محمد قدم البحيرة 

خالد / بما اننا اجتمعنا هنا اعترفو مين الى كانت بتغنى فوق 

ليلى / دى جويرية

جويرية بتبص لمحمد و محمد بيحط ايدو حولين رقبة جويرية وبيبتسم اوى 

خالد / محمد خليها تغنلنا حااجة 

نبيل / خالد اتادب 

خالد / هو انا قولت حااجة 

محمد / لو جويرية حبة انا معنديش مانع 

جويرية بتبص لمحمد وبتستغرب اوى من رد فعلو 

جويرية/ خليها وقت تانى 

ومؤيد بينام 

خالد / طب خلونا نلعب لعبة 

محمد بياخد مؤيد من جويرية وبيدية للمياء 

محمد / انا هاخد جويرية ونتمشى شوية 

جويرية بتفرح اوى وبتغطى مؤيد كويس وهو مع لمياء وبتروح مع محمد و محمد بيضم جويرية علية وهو ماشى وليلى بتبصلهم اوى
 
لمياء / ليلى فى اية انا ملاحظة انك متغيرة 

ليلى / لا مفيش 

      **********************************

جويرية / محمد مكنتش متوقعة منك الرد دة كنت مفكرة انك تتعصب 

محمد / تق تق الصوت دة نعمة من عند ربنا 

محمد بيشوف عمو قاعد فى مركب فى البحيرة 

محمد / تعالى اعرفك على عمى 

محمد بياخد جويرية وبيروحو على عمو يقاعدو معاة فى المركب 

محمد / عمى دى جويرية مراتى 

ابو نبيل / محمد كلمني عنك كتيير 

جويرية بتبتسم اوى وبتبص لمحمد 

ابو نبيل / متخليش اللمعة الى فى عنيكو دى تروح ابدا 

محمد / جويرية عمى هو الوحيد الى بيقدر يفهمنى من غير ما اتكلم 

ابو نبيل / جويرية يا بنتى محمد جوزك دة قلبو من دهب 
اوعى فى يوم من الايام تتخلى عنو 

جويرية / لا مقدرش ابعد عنو ابدا 

ابو نبيل / يلا روحو يلا سبونى اقاعد لوحدى 

جويرية و محمد بيمشو 

جويرية / محمد عمك دة غريب اوى 

محمد / هو هادى اوى وكل كلمة بيقولها بتكون حكمة مش مجرد كلام بيقولو وهو تقريبا مقيم هنا فى المزرعة على طول 

جويرية / بس عيونو حزينة لية 

محمد / من يوم ما شفتو وهو كدة قليل الكلام وحزين 

محمد و جويرية بيقاعدو قريب من البحيرة و جويرية بتنام على كتف محمد 

جويرية/ الجو هنا حلو اوى نبقي نيجى لوحدنا مرة 

محمد / الى انتى تحبية يا روحى 

محمد / كنت عاوز اقولك حاجة 

جويرية / نعم 

محمد / ليلى 

جويرية بتبص لمحمد بغضب 

محمد / مش عارف حسيت فعلا انها متغيرة وبتتكلم بطريقة غريبة 

جويرية بتبص لمحمد اوى 

محمد / لما اتعصبت عليكى النهاردة وطلعتى جتلى ليلى وحسيت من كلمها انها بتحاول تخلينى اتعصب منك اكتر 
بس بطريقة مش مباشرة 

جويرية / يعنى صدقت 

محمد بيضم جويرية اوى وبيبسها من رقبتها بحنية وبيتنهد 

محمد / خليكى متاكدة ان مفيش فى قلبى غيرك انتى 

جويرية / الجو برد اوى 

محمد بيضم جويرية اكتر وبيحاول يدفيها 

جويرية / محمد فى حاجة عوزة اقولك عليها 

محمد / قولى يا روحى 

جويرية / انا مش متاكدة طبعا بس  

محمد / في اية 

جويرية / يعنى انا خايفة احسن اكون حاامل 

محمد / ازاى 

جويرية / مش عارفة بس يعنى مش متاكدة بس لما نرجع هروح للدكتورة واتاكد 

محمد / ودى حاجة تخليكى زعلانة اوى كدة 

جويرية / مؤيد لسة صغير 

محمد / لو ربنا كتبلنا ان يكون فى الطريق اخ او اخت لمؤيد 
دى بتكون نعمة من عندو 

جويرية / بس حبة ان يكون فى فترة 

لمياء / جويرية جويرية 

جويرية بتشوف لمياء معاها مؤيد وبيعيط و جويرية بتروح علية بسرعة 

محمد / فى اية بيعيط اوى لية كدة 

جويرية بتاخد مؤيد فى حضنها بسرعة بخوف وبتحاول تخلية يهدى شوية 

محمد / احسن يكون فى حشرة قرصته ولا حاجة 

لمياء / كان نايم فى حضنى وفجاة صحى يصرخ اوى كدة 

جويرية بتاخد مؤيد وبتروح على البيت بسرعة و محمد ولمياء معاها و جويرية بتحاول ترضعو والوالد رافض يرضع وبيعيط و محمد بياخد مؤيد منها وبيحطو على التربيظة وبيفكلو هدومه
 
جويرية / هيبرد براحة يا محمد 

محمد بيدور فى هدومه على اى حشرة او اى حااجة 

لميااء / احسن يكون عندو مغص هعملو حاجة سخنة بسرعة
 
جويرية بتخاف اوى ودموعها بتنزل 

جويرية / محمد اعمل حااجة

 جويرية بتمسك ايد مؤيد وبتبوس ايدو وبتشوف شوكة فى ايد مؤيد 

جويرية / محمد

محمد بيمسك ايد مؤيد وبيشد الشوكة من ايدو بسرعة 
 و جويرية بتاخد مؤيد فى حضنها بسرعة و محمد ماسك الشوكة فى ايدو و جويرية بتبوس فى مؤيد وبتحاول تهدية شوية 

محمد / رضعية بسرعة 

جويرية بترضع مؤيد ومؤيد بيرضع منها بلهفة وبيرجع يعيط وبيرضع و محمد بيبوس فى مؤيد اوى وهو بيرضع من جويرية 

جويرية / ازااى الشوكة دى تيجى فى ايدو 

لمياء بتدخل ومعاها رضعة مؤيد 

محمد / لمياء الشوكة دى كانت فى ايد مؤيد 

لمياء بتخبط على صدرها من الخضة 

محمد / ازاى وصلت فى ايد مؤيد اكيد مسبتهوش على الارض صح 

لمياء / لا ابدا انا مسبتهوش من حضنى ابدا هوة انا طفلة صغيرة يا محمد

محمد / مش قصدى بس لو سمحتى هاتى علبة الاسعافات خلينى انضفلو مكان الشوكة 

جويرية بتبص لمحمد اوى ومؤيد بينام على صدر جويرية 

جويرية / شوف وشو احمر ازاى 

محمد / حببتى خلاص متخفيش هو كويس 

جويرية / انا متاكدة ان ليلى هى الى عملت كدة 

محمد / جويرية مش لادرجة دى مستحيل تعمل حاجة زى دى 

جويرية / بس يا محمد هى 

محمد / جويرية قولتلك مستحيل تازى طفل صغير 

جويرية / خليك انت دافع عليها كتير ماشى يا محمد 

ولمياء بتجيب المطهر و محمد بيطهر ايد مؤيد مكان الشوكة 
 و جويرية بتاخد مؤيد 

جويرية / انا هطلع انام تصبحو على خيير 

لمياء / استنى انا طلعة معاكى 

ولمياء و جويرية بيطلعو على الاوضة و جويرية بتقلع العباية بتاعتها وبتدخل سارة الاوضة 
 
سارة / لمياء انا هنام مع زينب فى الاوضة بتاعتهم 

لمياء / بس مفيش مكان فى اوضتهم 

سارة / هخلى ليلى تيجى هى تنام هنا 

جويرية / سارة لا لو سمحتى مش حبة انام فى اوضة وحدة مع ليلى 

لمياء / سارة هاتى زينب ونامو انتو الاتنين على السرير هنا 
وانا و جويرية هنام على السرير مع بعض 

لمياء بتبوس مؤيد اوى 

      **********************************

فى الصباح

 جويرية بتصحى بتبص على مؤيد ومش نايم جمبها وبتتخض اوى وبتلبس العباية بسرعة وبتخرج 

جويرية / روضة مؤيد كان جمبى ميين اخدو 

روضة / مش عارفة انا مشفتوش 

جويرية بتجرى على تحت بسرعة وبتخرج الجنينة وبتشوف
 محمد بيلاعب مؤيد هو وخالد و بتحط اديها على قلبها وبتظبط هدومها وبتروح عليهم 

جويرية / محمد 

خالد بيروح يجرى وره الولاد الصغيرين بيلعب معاهم 

محمد / مالك يا حببتى وشك اصفر لية كدة 

جويرية / انت الى اخد مؤيد وانا نايمة 

محمد / شفتو مع سارة اختو منها 

جويرية بتاخد مؤيد وبتشوف ايدو وبتبوس ايد مؤيد اوى 

جويرية / لما صحيت ومشفتوش جمبى خفت اوى احسن تكون ليلى اخدتو منى 

محمد / ليلى ليلى ليلى تاني يا جويرية 

جويرية / انا متاكدة انها هى الى عملت كدة فى مؤيد لو مش عاوز تصدق برحتك 

جويرية بتاخد مؤيد وبتمشى وبتدخل البيت وبيحطو تربيظات برة فى الجنينة علشان يفطرو كلهم مع بعض 
 و ام مازن بتشوف ايد مؤيد 

ام مازن / اية الى فى ايد مؤيد دة يا بنتى 

ام احمد / يعنى هيكون اية اهمال من امو طبعا انا قولتلك الى زى دى مبيعرفوش يربو اطفاال 

جويرية / لو سمحتى متغلطيش فيا مدام انا مغلطش فيكى
 
ام احمد / وكمان عوزة تغلطى فيا قطع لسانك 

جويرية بتاخد مؤيد من ام مازن 

جويرية / انا مش هقاعد فى المكان دة واقلل من مستواية 

ام مازن / جويرية اية الى بتقولية دة 

جويرية / اسالى ليلى انا متاكدة ان هى الى عملت كدة فى ابنى 

ام احمد / قطع لسانك متجبيش سيرة بنتى على لسانك 
انا قلتلك يا ام مازن دى مفيش من وراها غير الشر وكمان بتجيب سيرة بنتى على لسنها القذر شوفو شوفو مرات محمد بتهزقنا فى بيتنا شوفو المصرية بتعمل لية فينا شوفو 

ام مازن / الله يهديكى يا اختى خلاص 

البنات كلهم بيروحو عليهم

روضة / جويرية عيب الى بتقولية دة 

جويرية / انا الى عيب انتو كلكو شايفين من ساعة ما جينا هنا وهى بتقول عليا اية وكلكو بتسمعو ومفيش حد فيكو بيتكلم 

ليلى / جويرية اتكلمى بادب مع ماما 

جويرية / ادب انتى متعرفيش ادب 

ام نبيل بتدخل وبتسمع جويرية بتقول كدة وبتمسكها من اديها بقوة 

ام نبيل / شوفى يا بنتى انا محترماكى علشان محمد 
لو اتكلمتى كلمة تانية فى حق ليلى او اى حد هنا 

ام احمد / هتقول اية تانى غير الى قالتو انا وبنتى اتهنا فى بيتك يا ام نبيل ولا علشان معندناش رجالة يحمينا بتهينو فينا 

جويرية / دى بتمثل هى وبنتها 

ام مازن / جويرية كفاية روحى على اوضتك
 
محمد /جويرية

ليلى بتعيط اوى 

ليلى / لية بتقولى كدة عليا انا عملتلك اية 

جويرية / دة كلو ومعملتيش حااجة بتحولى تخدى جوزى منى ومعملتيش حاجة
 
محمد بيتعصب وبيروح على جويرية وبيمسكها من درعها 

محمد / جويرية خلاص تعالى معايا 

جويرية / لا مش خلاص يا محمد لما يكون الموضوع فى حياة ابنى يبقي مش خلاص اوعى تكونى فكرة انى مش وخدة بالى من حركاتك الى بتعمليها على جوزى 

محمد بيتعصب اوى وبيشد جويرية بعيد و جويرية بتبعد ايد محمد منها والكل مصدووم وام احمد بتنووح وبتندب 

جويرية / لو قربتى من ابنى او جوزى 

محمد بيمسك جويرية بقوة وبيرفع ايدو على جويرية 
 و جويرية بتمسك ايد محمد قبل ما يضربها وبتبصلو اوى بصدمة 

ابو نبيل / محمد انت اتجنتت بترفع ايدك على ست
 
جويرية بتطلع على اوضتها وبتنهار من العياط 

ام احمد / يلا يا بنتى يلااااا خلينا نمشى من هنااا بسرعة كفااية

ابو مازن / مازن خد خالتك ووصلها

محمد / لا استنى ياخالتى 

محمد بيطلع لجويرية الاوضة و جويرية بتعيط وبيمسكها من اديها وبيخدها على تحت قدم الكل 

محمد /جويرية انتى غلطى اعتزرى حالا 

جويرية بتبص لمحمد اوى بصدمة

وردة ✍️

ليست هناك تعليقات